• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Stinky
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-04 21:09:10 följande:
    Ja bara för att man är hemma är det ju jättemysigt att sprida anala gaser över hela huset.
    Jamen vad sjutton, det är väl ändå man ska kunna "känna sig som hemma", eller?!
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Stinky
    Stinky skrev 2011-08-04 21:17:57 följande:
    Jamen vad sjutton, det är väl ändå man ska kunna "känna sig som hemma", eller?!
    Det är väl ändå HEMMA man ska kunna "känna sig som hemma", skulle det stå. :-P
  • Anonym (äckligt)
    Stinky skrev 2011-08-04 21:18:32 följande:
    Det är väl ändå HEMMA man ska kunna "känna sig som hemma", skulle det stå. :-P
    Ja om du känner dig hemma bland fislukt så är det väl ok.
    Jag gör det inte.
  • Jenilia

Öh... Så du tror att fisen och lukten stannar kvar i luften och att det bildas nåt farligt gasmoln? Dessutom så luktar inte alla fisar, inte hemma hos oss iaf.

• Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:25:37 följande:
    Öh... Så du tror att fisen och lukten stannar kvar i luften och att det bildas nåt farligt gasmoln? Dessutom så luktar inte alla fisar, inte hemma hos oss iaf.
    inte farligt men äckligt
  • M Y L F
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:25:37 följande:
    Hehe. Vi äter som sagt var mycket grönsaker, bönor osv och det luktar mer än något annat. Men även om det luktar, så bildas det inget farlig giftmoln.

Jag håller med dig, är jag hemma så måste jag kunna fisa även om jag inte råkar hinna springa på toaletten.

• M Y L F
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-04 21:28:33 följande:
    inte farligt men äckligt
    Det måste finnas äckligare saker än så? Att man inte tvättar händerna efter toalettbesöket? 
    Att man nyser rakt ut? 
  • Stinky
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-04 21:20:27 följande:
    Ja om du känner dig hemma bland fislukt så är det väl ok.
    Jag gör det inte.
    Tror du att jag går runt och fiser hela dagarna? Då kan jag meddela att jag inte gör det. I alla fall inte så pass att det satt sig i väggarna, vilket du uppenbarligen tror att det gör. Hört talas om ventilation nån gång? Drömmer
  • Anonym (äckligt)
    M Y L F skrev 2011-08-04 21:31:30 följande:
    Det måste finnas äckligare saker än så? Att man inte tvättar händerna efter toalettbesöket? 
    Att man nyser rakt ut? 
    ja det är också äckligt
  • Stinky
    M Y L F skrev 2011-08-04 21:31:30 följande:
    Att man nyser rakt ut? 
    ... eller nyser i händerna. Huh! Kräks
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?