• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Jenilia

Oj, trodde inte att så många hade problem med att släppa väder inför partnern... Här hemma har vi aldrig haft problem med varken det ena eller det andra. Är ju två helt normala saker, alla gör det ju. Om man älskar en person så får man ju acceptera att vissa illaluktande saker kommer på köpet :).

• Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 20:39:46 följande:
    Oj, trodde inte att så många hade problem med att släppa väder inför partnern... Här hemma har vi aldrig haft problem med varken det ena eller det andra. Är ju två helt normala saker, alla gör det ju. Om man älskar en person så får man ju acceptera att vissa illaluktande saker kommer på köpet :).
    Eh nej varför ska man behöva acceptera det om man tycker det är äckligt?
  • LivL

M Y L F: Tycker synd om de som "måste" smyga??? Vi måste ingenting. Vi VILL.

Vi är båda bekväma med att ha det såhär. Vi gör sånt på toaletten. Vi är däremot inga snobbar alls, rapar och kräks på fyllan.

Men fisa gör vi på toaletten.

Ni som inte "kan" hålla er: laktosintoleranta kanske??? Kanske är nåt inte är helt rätt med magen...

• Jenilia

Just därför att det inte är nåt man kan hjälpa. Sen får man ju självklart hålla sig på avstånd om man vill, men tycker inte det är äckligt att bajsa i toaletten eller att prutta när man behöver. Inte pruttar man väl nån i ansiktet direkt?!

• M Y L F
    LivL skrev 2011-08-04 20:58:42 följande:
    M Y L F: Tycker synd om de som "måste" smyga??? Vi måste ingenting. Vi VILL.

Vi är båda bekväma med att ha det såhär. Vi gör sånt på toaletten. Vi är däremot inga snobbar alls, rapar och kräks på fyllan.

Men fisa gör vi på toaletten.

Ni som inte "kan" hålla er: laktosintoleranta kanske??? Kanske är nåt inte är helt rätt med magen...
    Ja jag tycker synd om en som lever i ett förhållande och som skäms om man råkar lägga en fis.

Visst vill de flesta fisa på toaletten, men som jag redan skrivit, man hinner inte alltid.

Vi äter MYCKET grösnaker och rotgrönsaker, bönor osv hos oss, kan vara det som  gör att vi fiser lite mer än andra? Men vi skäms inte inför varandra, skulle aldrig falla oss in, lika lite som att vi skulle lära våra barn att nakenhet är något att skämmas över.

• Pussakaninen

både fiser, bajsar & rapar framför min pojkvän. Bästa minnet är när vi handla och jag la en riktig mans rap för att sedan pojkvännen fick stå och bli utskälld utav en gammal man i några minuter xD hahahahahah.

Dock bjuder jag inte in honom till badrumet när jag skiter, och vill helst skita ifred. Snarare han som kommer in och stör när jag gör det, hehe..

Ung & Gravid -Bebis i Augusti www.mylovingbaby.blogg.se
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:00:48 följande:
    Just därför att det inte är nåt man kan hjälpa. Sen får man ju självklart hålla sig på avstånd om man vill, men tycker inte det är äckligt att bajsa i toaletten eller att prutta när man behöver. Inte pruttar man väl nån i ansiktet direkt?!
    Nej det är inte äckligt att bajsa på toaletten med låst dörr.
    Fiser gör man också på toaletten med låst dörr. Allt annat är äckligt.
  • Jenilia

Skulle aldrig springa på toa bara för att fisa, är för tusan hemma... Men självklart håller jag mig om vi har gäster, men det är en annan sak.

• Jenilia

Pusskaninen... Hahaha, stackars pojkvän! Hur som helst så är vi som ni :).

• Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:06:59 följande:
    Skulle aldrig springa på toa bara för att fisa, är för tusan hemma... Men självklart håller jag mig om vi har gäster, men det är en annan sak.
    Ja bara för att man är hemma är det ju jättemysigt att sprida anala gaser över hela huset.
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?