Bajsar och fiser du inför din partner?
Från tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60306222.html
Från tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60306222.html
Oj, trodde inte att så många hade problem med att släppa väder inför partnern... Här hemma har vi aldrig haft problem med varken det ena eller det andra. Är ju två helt normala saker, alla gör det ju. Om man älskar en person så får man ju acceptera att vissa illaluktande saker kommer på köpet :).
M Y L F: Tycker synd om de som "måste" smyga??? Vi måste ingenting. Vi VILL.
Vi är båda bekväma med att ha det såhär. Vi gör sånt på toaletten. Vi är däremot inga snobbar alls, rapar och kräks på fyllan.
Men fisa gör vi på toaletten.
Ni som inte "kan" hålla er: laktosintoleranta kanske??? Kanske är nåt inte är helt rätt med magen...
Just därför att det inte är nåt man kan hjälpa. Sen får man ju självklart hålla sig på avstånd om man vill, men tycker inte det är äckligt att bajsa i toaletten eller att prutta när man behöver. Inte pruttar man väl nån i ansiktet direkt?!
både fiser, bajsar & rapar framför min pojkvän. Bästa minnet är när vi handla och jag la en riktig mans rap för att sedan pojkvännen fick stå och bli utskälld utav en gammal man i några minuter xD hahahahahah.
Dock bjuder jag inte in honom till badrumet när jag skiter, och vill helst skita ifred. Snarare han som kommer in och stör när jag gör det, hehe..
Skulle aldrig springa på toa bara för att fisa, är för tusan hemma... Men självklart håller jag mig om vi har gäster, men det är en annan sak.
Pusskaninen... Hahaha, stackars pojkvän! Hur som helst så är vi som ni :).