• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Rosa socka

Jag vet inte vad jag ska lägga min röst på, jag fiser framför honom och skrattar som en tok (kiss- och bajshumor har jag) och skrattar lika mycket när han fiser men bajsa vill jag göra själv. Fast nog hade jag kunnat göra det om han står i duschen och jag blir akut bajsnödig och det måste UT. Nöden har ingen lag ibland.

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
  • Anonym

Du tog med äcklas men inte skrattar? Vi har skitkul åt varandra när vi fiser och rapar och har oss. Bajsar gör vi oftast inte inför varandra förstås, men det händer att jag lämnar dörren öppen. FÖrra veckan sket jag i bilen tex. Hahahaha.
    Fast det var inte avsiktligt ^^ 

• Anonym

Fisa kan jag göra även om jag helst undviker det in i det längsta - det känns inte speciellt fräscht men ibland måste man...

Bajsa vill jag göra ensam, så det skulle jag aldrig göra inför honom (eller någon annan heller för den delen)

Vi har varit ihop i ca 16 år och första året pallade jag varken att fisa/bajsa när han var hemma och till slut blev jag förstås sjuk och drabbades av "colon irritable" och då var jag helt enkelt tvungen att låta min kropp få fungera så som den behöver och jag hade full stöttning av maken (det hade jag hela tiden men det satt liksom i mitt huvud)

Som sagt...behöver jag släppa ut luft så gör jag det, men bajsar gör jag med STÄNGD dörr.

Kissa/byta mensskydd har jag inga problem med att göra inför honom dock....

• Eufori

Det tog låååång tid innan jag vågade släppa mig inför sambon. Ångrar att jag vågade göra det för nu kan jag inte sluta till sambons förtret..
    Bajsa skulle jag dock aldrig göra inför honom. Det gör man i sin ensamhet.

• Omorfia

Vi båda fiser och bajsar "inför" varandra och bryr oss inte. Vi försöker inte koordinera så att vi är i badrummet samtidigt, men ibland blir det så och det är ju ingen katastrof.

Angående fisar, om man vet att man är "dålig i magen" så att fisarna luktar illa så tycker jag att man fiser någon annanstans om man kan.

• Junior10
    Anonym skrev 2011-08-04 12:48:13 följande:
    Fast det låter ju inte sunt. Vad gör du om du bli bajsnödig en kväll när ni båda är hemma?
    Väntar till nästa dag.
  • TrailerTrash

Nej tycker det är äckligt när någon pruttar..När jag går på Toa vill jag nog helst vara ifred där också

• Anonym

Varför i hela friden fiser ni avsiktligt inför partnern? Tycker ni så mycket om att lukta på er egen fis att ni tror att alla andra gör det också?

Jag kan förstå om man råkar släppa sig och kanske skrattar bort det, men att pressa fram en fis bara för att känns ju...lite analstadie?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-08-04 13:04:49 följande:
    Du tog med äcklas men inte skrattar? Vi har skitkul åt varandra när vi fiser och rapar och har oss. Bajsar gör vi oftast inte inför varandra förstås, men det händer att jag lämnar dörren öppen. FÖrra veckan sket jag i bilen tex. Hahahaha.
    Fast det var inte avsiktligt ^^ 
    Sket du i bilen? Rakt i byxorna då eller? Lider du av "ofrivillig tarmtömning" p.g.a. någon medicin? Fy vad vidrigt. Ta blöja på dig nästa gång.
  • Stinky
    Anonym skrev 2011-08-04 13:52:40 följande:
    Varför i hela friden fiser ni avsiktligt inför partnern? Tycker ni så mycket om att lukta på er egen fis att ni tror att alla andra gör det också?

Jag kan förstå om man råkar släppa sig och kanske skrattar bort det, men att pressa fram en fis bara för att känns ju...lite analstadie?
    Mmm, jag är lite anal av mig. Jag fiser för att släppa på trycket. Jag vill inte se ut eller må som en spärrballong, helt enkelt.
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?