• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Eufori
    Anonym skrev 2011-08-04 13:52:40 följande:
    Varför i hela friden fiser ni avsiktligt inför partnern? Tycker ni så mycket om att lukta på er egen fis att ni tror att alla andra gör det också?

Jag kan förstå om man råkar släppa sig och kanske skrattar bort det, men att pressa fram en fis bara för att känns ju...lite analstadie?
    Det är ju skitkul ju! Ju högre desto roligare..
  • aud

Vi fiser som bara den, och sedan garvar vi. Bajsar gör vi helst ifred, men har flera gånger bajsat när den andra också har varit i badrummet pga olika omständigheter. Vi har varit tillsammans i över 8 år, är rätt avslappnade med varandra och tycker att pruttar är kul. :)

• Neblina

Jag fiser gladerligen framför partnen och andra med, har prutthumor och de jag umgås med har det också. En brutal prutt fögyller livet bara, ju värre de låter desto roligare

Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • viseversa

Men jisses ts har detta ämne gjort sånt intryck på dig att du måste starta tråd efter tråd om det? varför bry sig om hur andra gör? om du itne vill fisa och skita inför din partner så slipper du det. Bra va?

• Fru Kwasthilda

Absolut inte! Allt som har med kiss, bajs, fisar och mens sköts med stängd och låst badrumsdörr. Förutom nu när jag är höggravid och pruttar av misstag i land

• Anonym (pust)
    Fru Kwasthilda skrev 2011-08-04 17:19:31 följande:
    Absolut inte! Allt som har med kiss, bajs, fisar och mens sköts med stängd och låst badrumsdörr. Förutom nu när jag är höggravid och pruttar av misstag i land
    tur man inte är tsm med dig! hade aldrig pallat med d! 
  • Anonym (pust)

asså att du gör allt bakom låst dörr....

• Ernst Hugo
    Neblina skrev 2011-08-04 17:01:28 följande:
    Jag fiser gladerligen framför partnen och andra med, har prutthumor och de jag umgås med har det också. En brutal prutt fögyller livet bara, ju värre de låter desto roligare

Härligt att höra - fis så skinkorna applåderar!
    Come on katten - det svänger ju...
  • Runguska

Bajsar inte inför men fiser nog en hel del pga problem med magen. Eller tja, eftersom jag har diarré typ 20-25 dagar i månaden så fiser jag ogärna alls eftersom det är förenat med viss risk. Hittlls har jag klarat mig utan olyckor utan hunnit till toaletten varje gång, men en vacker dag gissar jag så kommer det pinsamma att inträffa.

Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?