• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Rakad Apa
    SilverLadyG skrev 2011-08-04 11:27:24 följande:
    1. För att retas
    2. För att det är kul
    3. För att det är levande organismers natur
    4. För att man är avslappnad
    Rätt inställning!!
  • painfulpleasure
    SilverLadyG skrev 2011-08-04 11:27:24 följande:
    1. För att retas
    2. För att det är kul
    3. För att det är levande organismers natur
    4. För att man är avslappnad
    Som tur är så har min karl lärt sig att om han gör det avsiktligt så får han torka spyorna om jag inte hinner till toaletten. Det tycker han är mindre roligt så om han absolut måste släppa väder får han göra det på balkongen.
  • lilla mej

nej varfor skulle jag dela med mig av skit?  tycker det ar ackligt nar andra gor det sa varfor utsatta andra for det sjalv?

• Lenora

Vilken bisarr diskussion! Jag bajsar ensam och anstränger mig lite för att inte fisa högljutt, framförallt om vi har det lite romantiskt och mysigt, men det händer definitivt.

• Junior10

Jag varken fiser eller bajsar framför honom. Klarar inte ens av att bajsa när han är hemma. 

• Iryelle

Röstade: Jag fiser inte avsiktligt inför min partner men bryr mig inte om en jävel smiter då och då.

Fisa tycker jag att man absolut bör få göra inför sin partner.
    Bajsa. Tja, det är väl inte det värsta men helst inte. Det går ju att styra lite lättare också.

Var ihop med en kille en gång som själv inte fes nästan alls och inte tyckte man fick göra det inför varandra. Det blev ju lite löjligt för mig att behöva gå ifrån för att få fisa när vi t.ex. tittade på film. En tjejkompis hade samma inställning som han och jag frågade om hon fes mycket men det gjorde hon inte. De som inte alls kan tänka sig att fisa inför andra tror jag helt enkelt inte har några större behov av att göra.

• Anonym
    Junior10 skrev 2011-08-04 11:42:22 följande:
    Jag varken fiser eller bajsar framför honom. Klarar inte ens av att bajsa när han är hemma. 
    Fast det låter ju inte sunt. Vad gör du om du bli bajsnödig en kväll när ni båda är hemma?
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?