• juskus

Aprilbebis 2012

Hejhej nu vågar jag mig in här,har varit turbulent hema hurvida vi ska fortsätta graviditeten eller inte, då detta är vårat tredje barn, men nu är vi säkra, detta ska bli hur spännande som helst är i vecka 8(7+4) bf 9 april, mår ovanligt bra för att vara gravid faktiskt, med de andra två har jag mått apa de första veckorna, grattis alla aprilmammor iaf.....

• juskus

Älskade T- usch, men skönt att få en snabb tid håller tummen....

Har alla här redan en inskrivningstid?

• juskus

Milljor- tror inte alls att det är skadligt, men fråga din bm om du är orolig, förra graviditeten gjorde jag minst 7 vul/ul Denna graviditet har inte varit som någon innan, jag började inte må illa fören slutet på v 9, och mår bara sämre och sämre, trodde det skulle vända hua...känns riktigt tungt Självklart ska man kunna sörja och vara ledsen trots man är gravid, man kan ju inte bara stänga av känslor för att man är gravid

• juskus

Min bm med första barnet sa att jag skulle undvika bubbelpool, det va nåt med decibelnivån.......

• juskus

Bada i badkar är ingen fara.....så det är bara att bada på, men bubblorna skulle jag hoppa över, om man nu har sån lyx hemma:)

• juskus

Jag har väldigt mycket yrsel, har legat hela helgen, pratade med en bm nu när jag ringde och bokade inskrivningstid, hennes svar va bara att ja så kan det ju va....Skönt att nån skulle ringa upp, kan ju va så att du behöver extra järn redan nu, på inskrivningen ska de ju ta hb och feretinvärde, du kanske har inskrivning snart?

Jag fick inskrivningstid när jag är i v 16, helt galet...hela den här graviditeten känns väldigt annorlunda än de andra två...

• juskus

Skriver inte så ofta men läser varje dag, v 13 idag....bara 3 veckor till inskrivning, jag som lovat mig att njuta denna gång, mår inte alls bra, vill att det ska vara april nu, har sån kroppsångest, gått upp 4 kilo redan och känner mig mest ledsen hela tiden. ...ledsen för detta negativa inlägg, kände att jag ville skriva av mig lite...

Svar på tråden Aprilbebis 2012