• juskus

Aprilbebis 2012

Liteniapril- när har du bf? Min mage växer knappt, och detta är ändå mitt tredje barn, därför är jag extra nervös

• juskus

Melvinochmagen- åh va skönt att snart ha gjort rul, vi ska absolut kolla kön om de inte ser det på rul, bokar vi tid i Stockholm

• juskus

emeliee, första barnet runt v 20, andra barnet v 13, andra barnet v 16, tyckte magen va trög de första 14 veckorna, har nog inte upplevt det med de andra barnen, men nu är magen som vanligt, men den där jobbiga tröttheten tar kål på mig bryter ihop varje dag, orkar ingenting, kan somna sittandes och kör heller inte bil om jag inte måste, varit så nära att somna vid ratten flera gånger, jag jobbar inte och ger verkligen en eloge till alla som gör det ni gör det bra:)

• juskus

Visst var det nån i tråden som fått massa utslag, undrar om du fått veta jag det beror på? Jag har nämligen också massa utslag och klåda....hoppas det går över annars får jag väl kolla upp det läste att det finns olika gravidklådor, nåt sånt har jag inte lust med redan....

• juskus

Jag tänkte kontakta Bm på måndag, det måste ha med graviditeten att göra för det liknar inte psoriasisen jag hade för två år sen...vilka kämpar ni är allihopa med illamående och foglossning och andra krämpor:)

• juskus

Lovis1- glömde skriva, inget ont i magen...hade du klåda också, när gick den över?

• juskus

Elsa1981- skönt då kanske det finns hopp om att det ska gå över, jag håller tummen för det, hur många veckor höll ditt i sig? Kendi-Usch låter inge roligt mina har också vuxit mkt, men eftersom de va typ obefintliga förut är det inget jag störs av men kan tänka mig att det inte är helt ovanligt problem men jag trodde ömmande bröst skulle gå över, men de känns fortfarande som två blåmärken, haha

• juskus

Hormonstinn, är ganska säker på att det inte nässelutslag, hade det med första barnet, men klart det kan se annorlunda ut, får avakta tills efter helgen iaf....tack för alla råd och tips iaf:)

• juskus

Tokstolla-kliar dina? Har Bm kollat hur du ser ut? Hoppas du får en tid hos hud snart...

• juskus

Jag kommer också tacka nej till vaccinationen, det är ju som sagt rekomendationer som bm "måste" förmedla de lägger ju ingen personlig åsikt i det, men jag vet att min bm inte vaccinerade sina barn....men hon vaccinerade ju sig själv eftersom hon jobbar med riskgrupper....

Svar på tråden Aprilbebis 2012