• juskus

Aprilbebis 2012

Omorfia-att slippa vara höggravid i värsta sommarvärmen är underbart, och att må illa under sommaren och värmen, är ingen hit heller, tycker april är den bästa månaden hittills:) har fött i både feb och juli...

• juskus

Poppee-ingen slempropp som släppt här, har din? Jag är så sjukt less på detta nu, tycker mitt vatten kan gå, så de plockar ut henne:)

• juskus

Miss giggle- jag känner som du de flesta dagar nu på slutet, är mest arg och gråter ofta, känner mig som världens sämsta mamma, stackars barn idag, har jag vaknat med taggarna utåt, avskyr det och maken jobbar:( Skönt att det känns bättre idag, kanske blir en toppendag:)

• juskus

Poppee- åh va mysigt, förstår att du blev glad:) det är en sån överraskning vi behöver så här i slutet:)

• juskus

Jag känner också sådär som ni beskriver, haft konstant stenhård mage idag, jag är så trött på att ha ont...

• juskus

Jag är i v 36+5 idag, någon i samma vecka som har fått ökat illamående....den senaste veckan mår jag så illa och är yrslig, nån som känner igen sig?

• juskus

no ordinary love-ja aptiten är ju som bortblåst, jobbigt att äta när inget smakar

Lyckades somna 2 timmar, sen vaknade jag med yrsel, illamående, kul att barnen vaknar om 3,5 timme, vill bara att mannen ska vara hemma resten av tiden, blir ju knäpp när man inte får sova...

• juskus

no ordinary love-ja aptiten är ju som bortblåst, jobbigt att äta när inget smakar

Lyckades somna 2 timmar, sen vaknade jag med yrsel, illamående, kul att barnen vaknar om 3,5 timme, vill bara att mannen ska vara hemma resten av tiden, blir ju knäpp när man inte får sova...

lima 76- jag längtar också nu, det är så segt och tungt på slutet

• juskus

Fy stackare som inte får sova, jag va vaken mellan 23:30-04:30, barnen vaknade 05:30, hur sjutton ska jag klara denna dag

Svar på tråden Aprilbebis 2012