• juskus

Aprilbebis 2012

Jag har också känningar dagligen, börjar bli duktigt less, ber om att vattnet ska gå varje dag:) va roligt att ni tar upp det där med att vara svullen därnere, har undrat om det ska va så, och jag va ju tydligen inte ensamen, försökte raka mig igår, herregud vilket projekt, snart är det ju iaf april tjejer

• juskus

Grästuva-nämen fy, beklagar verkligen:( finns inga ord att säga känns det som, måste ju vara hur tufft som helst.... Hoppas de kan sätta igång dig den 3... Ta hand om dig och verkligen styrkekramar

• juskus

grästuva- men fy farao vad orättvist mycket ni har gått igenom...vilken tur att ni har stöd runt er, det är ju superviktig..

• juskus

Milou88-åh vad mysigt med en sån överraskning:)

Ska til bm imorgon, vi ska prata om att tidigarelägga snittet, har inga större förhoppningar att det gå igen, jag sover inte, och blir bara mer och mer deppig....varje dag är en kamp, dessutom "måste" jag hålla barnen hemma från förskolan, då det är en explosion av vattkoppor, har ingen lust att få det hem till en nyfödd, men de kan ju redan vara smittade men om det är så så är det ju inte så mycket att göra åt det...

Har idag känt mig extremt konstig, mensvärk som inte gått över och ont lite här och var med sammandragningar och tryck neråt...illamående och allmänt dssig i huvet....

ojoj vilket positivt inlägg:)

floff-usch det är ju knäckande att vara sådär trött, men har du barn sen innan eller får du vila på dagarna?

• juskus

Floff-vi hade gärna tagit vattkoppor om det inte hade varit för att bebis kommer senast nästa onsdag, barnen va där i fredags och 2 insjuknade under helgen, så risken finns ju att de redan är smittade, men det går ju inte att göra så mycket åt. Det "jobbiga" är att min man går på sitt skift på onsdag och jobbar fram till snittet, då får jag ta ett tungt lass som är vidrigt jobbigt nu:(

• juskus

Floff-nä ingen fara, men oväntat:) förstår att du var oförberedd, det är ju ändå 2 veckor kvar, men va härligt att din graviditet snart är över, hihi

• juskus

Floff-lycka till, detta är det mest spännande som händer idag, jag börjar på allvar bli orolig för mitt mående, fick panikångest igår, första gången på 4 år, är helt utmattad, plus att barnen är hemma från förskolan och mannen är hemma sjuk, jag kommer hinna bli knäpp på riktigt innan nästa onsdag:(

• juskus

Ggrattis till bebisarna.... imorgon får vi träffa våran bebis, har mått dåligt en längre tid psykiskt så de beslutade att plocka ut henne några dagar tidigare...är 38+2 imorgon

• juskus

No ordinary love- Det blir kejsarsnitt, hoppas vi slipper vänta alltför länge iaf:) får vi har ingen speciell tid, det blir när det är ledigt

Åh hoppas de lyssnar på dig och att du får träffa bebis mycket snart, så tråkigt att inte få må bra, vilken vecka är du i?

• juskus

No ordinary love- men om du inte vill ha ks, lär de väl sätta igång dig istället, håller tummen:)

• juskus

Enja är här, hon är född, 18:21, vägde 3605 g och va 48 lång, Enja mår bra, och jag är världens lyckligaste:)

• juskus

Katten Jansson-jag har mått bara sämre och sämre psykiskt nu på slutet, det är mycket på grund av graviditeten, sömnlöshet, aptitlöshet och ständig yrsel och illamående gjorde mig helt utmattad och knäckte kroppen, låg bara och stirrade likgiltigt till slut:( och om inte mamman mår bra mår inte barnet bra, så resonerade de i mitt fall iaf, är tacksam att de va lyhörda.... Och jag hoppas "depressionen" släpper nu när hon är ute, men det känns bra just nu:) hoppas du tycker att du fick svar på frågan?:)

• juskus

Åh vad spännande med alla som fått känningar:) till er som har det tufft nu i slutet, jag lider med er, men snart har ni er belöning hos er, och ojoj vad fort man glömmer det jobbiga:)

• juskus

Omorfia-men du fick inget blod? märkligt, mig gav de blod med ett hb på strax över 80 efter ett kejsarsnitt, vilken tuff start du fick, jobbigt att återhämta sig, men grattis till sonen, och grattis alla andra till era bebisar:)

• juskus

Omorfia-visst är det märkligt, hoppas du kan kolla nytt hb snart...och hoppas du känner dig piggare snart, inte kul att känna sig sådär matt från start...

• juskus

Längtan efter 3- jag hade torsk med andra barnet, har för mig att jag penslade med någon röra med bikarbonat och vatten, både mig och bebis, men undra om jag inte fick nån salva också, minnet sviker ibland:( hör med bvc:)

• juskus

Hannis-fy va tungt för dig, tråkigt men bra att du känner igen symtomen, klokt att ringa psykologen i tid så kanske det inte behöver bli lika illa som förra gången, hoppas verkligen rektorn lyssnar och ger dig fler timmar en begynnande förlossningdepression måste ju vara ett giltigt skäl om nåt...hoppas hoppas verkligen det löser sig och att du får njuta lite...

• juskus

Men stackars bebisar med kolik och fy så maktlös ni måste känna er, våran mellan tjej hade kvällskolik, hemskt men bara härda ut, det går ju över, men massor med styrkekramar till er....floff-häftigt om det hjälper med akupunktur, hur många tillfällen behövs innan man märker non skillnad?

Svar på tråden Aprilbebis 2012