• juskus

Aprilbebis 2012

Nu kan jag räkna ner, fick snittdatum 4 april:) är glad men lite nervös, shit snart 3 barn...

• juskus

Thelma jag har också det, min bm säger att det är normalt, fast jag tycker det känns konstigt att det är okej när det gör ont, och jag tycker min blir kraftigare och kraftigare...

• juskus

Thelma, men oj, jag har ju också en del mensvärk, men min bm tog inte det på allvar, då ringer jag fl nästa gång....ta hand om dig nu, vilken vecka är du i nu?

• juskus

Thelma-undrar en sak, när du hade mensvärk och tryck neråt, kändes trycket även när du vilade eller bara när du va uppe och gick, ska mensvärken gå över med alvedon?

• juskus

Telma, tack snälla du får ditt snabba svar...känns lite bätre nu så jag avvaktar, mitt problem är mest att jag inte litar på mina egna känslor, tänker att det är nog inte så farligt, och att jag överdriver nog, men får se hur det känns imorgon...

• juskus

Thelma, men usch förstår att det känns jobbigt, men skönt att de tar hand om dig och bebis, hoppas han stannar en stund till, ta hand om er nu...

• juskus

4 små, usch och fy, hoppas det går över fort, jag HATAR den sjukdomen, barnen får va hemma från förskolan när det går...

Trollet, va mysigt att få träffa bebis:)

Thelma08 hur går det för dig med dina förvärkar?

Nån annan som känner sig "deprimerad" så här på slutet, jag har ingen aptit och vill knappt kliva upp hur sängen vill bara ligga i ett mörkt rum och vara ifred, mensvärk och sammandragningar så fort jag ska göra nåt, tror menvärken är boven, mår psykiskt dåligt av mensvärk av någon anledning, blir orolig i kroppen och det bara kryper i kroppen....usch är bara så less, men bara 21 dagar kvar=) nåt positivt iallafall

• juskus

Thelma- haha såg nu att vi skrev nästan samtidigt, trist att knappt få röra sig, men allt för bebis, stoppar de det inte längre om två veckor?

Kaosmamma-hoppas du får några svar snart varför du inte mår bra

• juskus

karisma- härligt med förstående handläggare, tyvärr är de lite för få på fk bara, haha

usch jag vaknade på riktigt bitchigt humör idag, avskyr när det är så....kul start på dagen liksom:(

jag väntar på en tid till tul, min mage hade bara vuxit 2 cm på 5 veckor, jag är för en gångsskull inte orolig men bra att de kollar upp det

• juskus

Men åh skrev ett inlägg förut, har varit på Tul, lillan väger 2718 gram(-1,8%) helt normalt, skönt, eftersom sfmåttet dippar... Jag har tappat 10-12 kilo dagarna efter förlossningen, alltid spännande med vikten, men även jobbigt:( perfekt att föda i april, många härliga promenader när vädret bara blir bättre och bättre

Svar på tråden Aprilbebis 2012