• juskus

Aprilbebis 2012

Stackare alla som redan känner foglossning..... Spännande att se vilka trevliga krämpor man får denna gång:)

• juskus

Julia87 va härligt att få göra hjärtat, ett väldigt vackert ljud:) Johanna b- hoppas du också får höra hjärtat, det lugnar ju en lite

• juskus

Älskade T, usch va tråkigt att jag inte är ensam om att må dåligt, ska du fortätta gå där eller hur går ni vidare?hoppas verkligen att vi får må bättre snart och att tiden till april går fort, förstår inte hur jag ska orka.....

• juskus

Älskade T, nä men fy, hoppas du får en tid att kolla upp och att det bara är falskt alarm
    Tack alla som säger så snälla saker.....

JohannaB- hur känns det för dig att kroppen ändras då? jag har också en gammal ätstörning som triggas igång när jag är gravid, jag tycker det är superjobbigt och äter och äter hela tiden....

• juskus

Älskade T, beklagar verkligen, ta hand om dig -styrkekram Summerheaven- jag bor utanför Nyköping, jag har vid mina två tidigare graviditeter fått höra hjärtat vid inskrivning i v 13, men varje gång har hon sagt att de egentligen inte vill göra det pga om de inte hör något, vill de inte oroa i onödan, men aldrig hört att det ska vara skadligt

• juskus

Jag har gått upp 4 kilo, väntar mitt tredje barn, och har mindre mage än de andra gångerna vilket oroar mig. Jag har ej gjort kubtestet

• juskus

200701tös- Jag har knappt någon mage och väntar mitt tredje barn....men om du tittar i bildtråden då får du se massor av magar:)

• juskus

vicky83- Åh min oro är också hemsk, min mage växer typ ingentng och detta är ändå tredje barnet och v 16, måtte jag få lyssna på hjärtat hos bm imorgon på inskrivningen....nåt livstecken måste jag ha....

småfötter- roligt att få avslöja hemligheten snart då, imponerande att ni kunnat hålla tyst så länge:)

• juskus

Loppan79, Usch och fy, beklagar verkligen, försök att ta hand om dig nu, styrkekramar

• juskus

Jag är också supernervös över RUL, jag har tid 10 nov, hur har ni det med tröttheten? Jag tycker min bara blir värre och värre, måste sova en stund på dagen för att orka, lite svårt när man har 2 barn:(

Svar på tråden Aprilbebis 2012