• juskus

Aprilbebis 2012

Thelma08- usch va jobbigt, kanske bäst att ringa in iaf, din tapp var väl redan påverkad?

• juskus

Verkar vara många dom sover dåligt:( allt blir juh då mycket tyngre när man inte får sova, själv ser man ut som ett vrak:) :(

• juskus

Absolut, ring in.....trodde du redan gjort det:) jag ska väl inte klaga, jag vet ju att jag har max 15 dagar kvar, men sömnlösheten och aptitlösheten gör mig så svag och skör....

• juskus

Thelma08-fy så jobbigt att inte förvärkarna kan stanna av, om det inte är pågång på riktigt menar jag...:)

• juskus

Thelma08-klart att det alltid finns de som har det värre, men man får tycka det är jobbigt och "klaga", man behöver inte alltid bita ihop=)

• juskus

Emeilee-har också undrat hur det gått.... Verkar vara så att jag får slumra lite varannan natt, somnade 22:30och vaknade klockan tolv, har inte kunnat somna om och äldsta vaknade klockan 05, mannen jobbar natt då det är ju bara att le och kliva upp men detta knäcker mig....

• juskus

Natten till igår "sov" jag iaf och vaknade varje 1 1/2 timme, men det va en bra natt:)

• juskus

Meghan 26-jag har också mycket mensvärk, det kanske är förvärkar, vet inte skillnaden egentligen... Poppee-ja visst behöver vi all sömn vi kan få, det är inte logiskt nånstans, jag tycker sömnlösheten är vidrig:( glöm inte att vi är grymma tjejer:)

Svar på tråden Aprilbebis 2012