• juskus

Aprilbebis 2012

Angående vagnar vi har en Phil and Ted med syskonsits nu kommer ju mina barn vara 5 och 3,5, men jag tror vi kommer få användning av den under sommaren iaf, men hade nog inte köpt nån ny om vi inte redan hade en...Usch har sån panik idag, vi har rul imorgon men nu har våra enda barnvakter blivit magsjuka, vill ju inte behöva åka själv men vågar m an ta med barnen så min man kan följa med, tänk om nåt är fel, vet ju att de helst ser att man inte tar med barnen?

• juskus

Karisma- vi har tid kl fyra och hinner inte hämta fören förskolan stänger, de får följa med, men jag har sån ångest inför imorgon, vill ha det gjort nu, fy....

• juskus

silvana10-usch förstår att allt känna tungt, försök och ta hand om er nu

Jasså, visste inte att det fanns som förbud på vissa landsting utan trodde bara det va en rekomedation, vissa har ju verkligen ingen chans till barnvakt, lite jobbigt att behöva åka själv. Jag vet att det inte är totalförbud då min kompis alltid haft med sina barn, men vet att också att det är för att om det skulle vara något fel så blir det ju väldigt jobbigt, jag hade ju helst sett att vi slapp ta med barnen, men nu blir det som det blir, vi får hoppas att allt är som det ska, men annars är det väl bara bita ihop och så får mannen och barnen lämna rummet....

• juskus

floff- jag känner som du, jag mår inte alls bra när jag är gravid, (iochförsig bättre fysiskt än min andra grav) sjukligt orolig och deprimerad och sannslöst trött, hade bestämt mig för att njuta denna sista graviditeten, men jobbar på det fortfarande...jag vill bara ha minbebistjej hos mig

Mysigt med alla som har rul kvar=)

• juskus

godistroll- mina humörsvängningar är ganska kraftiga, det svänger som en bergodalbana, tråkigt för familjen som får smaka på de bara, haha

• juskus

Grattis till alla lyckade rul, många pojkar som sagt, men vi väntar vår tredje tjej vi:) namn funderar jag på hela tiden, men tycker att det är supersvårt denna gång, förstår inte hur vi nånsin ska bestämma oss, haha

• juskus

Charlotta1- ska ni ha namn på a igen? Vi har ju våra tjejer på e, så det får ju bli e igen, men svårt med ytterligare ett flicknamn på e, sen är vi ju inte heller överens när jag väl kommer med ett förslag, haha, så detta blir spännande, ska ni kolla könet denna gången med?

• juskus

Jag tycker också ottilia, det är väldigt fint, om ni har ett flicknamn på E på lager får ni gärna tipsa, det ska passa till Emilia och Ella:)

• juskus

Ninnenanne- shit vilket bra pris kul! Om man får tätt mellan barnen tipsar jag om Phil and Ted, smidigt när man reser själv också både flyg och tåg, jag älskar våran, vi köpte en ny babytravel först, den sålde jag efter en månad, haha. Angående namn gillar jag speciellt Emmie men också Elina och Elsa men maken är inte övertygad, haha så diskussion pågår...idag är första dagen jag känner mig lycklig över att vara gravid -hurra- :)( är väl på tiden är i v 19+2) trevlig helg alla tjejer

• juskus

mamma till f-menar du att p&t är en större vagn? Jag tycker den är helt perfekt bara ta bort syskonsitsen om man åker buss och det är trångt, eller om man lämnat på förskolan och vill ha enkelvagn, men det är en djungel det där med vagn.....

Svar på tråden Aprilbebis 2012