Aprilbebis 2012
Stort grattis till pojken Vicki! Vad skönt att allt ändå gick bra:)
Stort grattis till pojken Vicki! Vad skönt att allt ändå gick bra:)
Haha, faktiskt var det namnet med i diskussion hos oss länge ända till våra vänner döpte sin dotter till Estelle i januari, då strök vi:) Väldigt fint är det tycker jag!
Ang Frankrike så hade jag nog inte vågat... Han hade fått välja själv om han velat åka men jag hade inte följt med. Vet inte hur det är med flygning men läkarintyg krävs isf garanterat!
Blir så avundsjuk på er som kan åka till Gekås och handla:)
Jag har ingen aning mer än att den legat med huvudet ner i typ sex veckor nu, det enda de sagt är att det inte behöver betyda att den är fixerad. Men vad jag fattat det som spelar det inte så stor roll om de är fixerade eller inte, vissa blir inte ens det...
Grattis till fina pojken Trollet!!!
Jag är också lite svullen. Ser inte mycket ner men rakar mig ändå så gott jag kan, tycker det sticks så mycket annars och så känner jag mig lite fräsch mitt i allt:) har också fått mycket mer flytningar nu senaste veckan bara. V. 36+0 imorrn.
Beklagar Grästuva, fy vad jobbigt och tråkigt. Kan inte ens föreställa mig... All styrka till er!
Beklagar Grästuva, fy vad jobbigt och tråkigt. Kan inte ens föreställa mig... All styrka till er!
Lycka till Floff, vad spännande!!!:)
Hur packar ni bb-väskan? Jag känner att jag inte riktigt kan packa eftersom det mesta jag ska ha med mig är saker jag använder i det "dagliga livet". Det enda jag har packat är bebis kläder typ...
Jag är också kvar. BF 22a. Har känt lite jobbiga förvärkar i två dagar men de har avtagit efter ett tag så tror inte att det är på gång. Är också öm om jag trycker vid naveln. Den har inte ploppat ut men är heeelt platt och det ser ut som huden ska spricka där:)
Va?:)
Haha, fattade inte alls vad du menade Grästuva, ber om ursäkt:)
Jaag! BF imorrn men känner mig inte det minsta stressad faktiskt.
Fjälla: Jag är 40+0 idag, får också sova på nätterna vilket verkar vara få förunnat men tråkigt när det inte händer något! Men det kan ju smälla till när vi minst anar det:)
Vår lilla kille tittade ut den 26 april kl 18.00 bf+4 efter en lång dag men bra förlossning. Hade regelbundna värkar i 12 timmar hemma och ytterligare 7 timmar på fl som jag klarade med tens. Sen tog de vattnet så att det skulle komma igång, klarade mig med lustgas och tre timmar senare var han ute! 51 cm och 3880 g. Förlorade mycket blod iom att min moderkaka inte ville släppa så jag har varit väldigt sliten plus att jag efter fem dagar fick mjölkstockning med hög feber. Nu börjar vi komma till rätta och det är verkligen supermysigt! Är så kär i honom:)