Inlägg från: hemmakatten |Visa alla inlägg
  • hemmakatten

Aprilbebis 2012

Jag hade gått ner 2 kg sist, inte haft någon matlust alls så inte så konstigt kanske.. Nu vet jag inte, var två veckor sedan jag vägde mig så jag hoppas att jag har gått upp lite nu!

• hemmakatten
    Skattkistan skrev 2011-11-10 16:39:07 följande:
    Grattis till alla lyckade rul! Känns som det bara är jag kvar, men den som väntar på nåt gott...
    Nej, vi är många kvar så du är inte ensam. Vi får stå ut tillsammans:)
  • hemmakatten
    emeilee skrev 2011-11-14 11:28:08 följande:
    Usch jag börjar bli nojjig. Har ju RUL på torsdag och är orolig att något inte stämmer. Varför vet jag inte, men det är väl bara den vanliga oron som spökar. Mår inte dåligt utan faktiskt bra. Har lite värk i ryggen mot slutet av dagarna och är lite sliten men inget annat.

Är jag ensam??
    Jag har RUL nästa onsdag och jag slits mellan att längta, att barnet mår bra och att vi går därifrån och är superglada och att känna skräck för att gå dit, att barnet har dött och jag måste föda ut det. Jag kommer nog vara panikslagen och gråta när vi ska dit men hoppas innerligt att det byts ut mot glädjetårar efter att bilden på skärmen kommit upp.. Tänker som så att det gått bra på RUL för alla i mina trådar hittills!
  • hemmakatten

Jag frågade min BM på UL varför vissa landsting eller sjukhus inte vill säga kön och hon sa att blivande föräldrar har rätt att veta könet om BM kan se, de har inte rätt att undanhålla det. BM ska berätta allt hon kan se och inkluderar det könet så är hon skyldig enligt någon lag att berätta. Dock så kan man inte begära att de ska leta efter könet om de inte kan se det, men ser de får de inte undanhålla!

• hemmakatten

Ska bli intressant att se mitt järnvärde, ska till BM nästa gång 9/1, inte varit där sedan i slutet av september då.. Känns långt emellan! Hade lågt järnvärde då men hon sa inte hur lågt konstigt nog, bara att jag behövde börja med järntabletter. Och jag var dum nog att inte fråga men tänkte inte på det då!

• hemmakatten
    Kaosmamma skrev 2011-12-01 10:40:22 följande:
    Gick inte helt bra... Men ska tillbaka om 2 v..
    Nej:( Usch nu blir jag orolig och ledsen.. Hoppas att det inte är något allvarligt! Stor kram!
  • hemmakatten

Animegirl: Hoppas hoppas att allt ser bra ut då..håller mina tummar för det! Jobbigt att inte veta. Lilla bebis <3

Svar på tråden Aprilbebis 2012