Aprilbebis 2012
Jag hade gått ner 2 kg sist, inte haft någon matlust alls så inte så konstigt kanske.. Nu vet jag inte, var två veckor sedan jag vägde mig så jag hoppas att jag har gått upp lite nu!
Jag hade gått ner 2 kg sist, inte haft någon matlust alls så inte så konstigt kanske.. Nu vet jag inte, var två veckor sedan jag vägde mig så jag hoppas att jag har gått upp lite nu!
Jag frågade min BM på UL varför vissa landsting eller sjukhus inte vill säga kön och hon sa att blivande föräldrar har rätt att veta könet om BM kan se, de har inte rätt att undanhålla det. BM ska berätta allt hon kan se och inkluderar det könet så är hon skyldig enligt någon lag att berätta. Dock så kan man inte begära att de ska leta efter könet om de inte kan se det, men ser de får de inte undanhålla!
Nej men nästan, Borlänge:) 22/4.
Ska bli intressant att se mitt järnvärde, ska till BM nästa gång 9/1, inte varit där sedan i slutet av september då.. Känns långt emellan! Hade lågt järnvärde då men hon sa inte hur lågt konstigt nog, bara att jag behövde börja med järntabletter. Och jag var dum nog att inte fråga men tänkte inte på det då!
Jag har inte hört något om att göra ett till UL i alla fall..
Är det ett sk tillväxt-UL? Här tror jag man bara kollar extra om kurvan avviker!
Animegirl: Hoppas hoppas att allt ser bra ut då..håller mina tummar för det! Jobbigt att inte veta. Lilla bebis <3