Aprilbebis 2012
Jag tycker att Lindex har ganska bra basutbud.. Jag gillar mest iofs stilrena grejer utan en massa tryck eller mönster på och de tycker jag att Lindex har! Kappahl har som du säger också en massa fint:)
Jag tycker att Lindex har ganska bra basutbud.. Jag gillar mest iofs stilrena grejer utan en massa tryck eller mönster på och de tycker jag att Lindex har! Kappahl har som du säger också en massa fint:)
Ni som har barn sedan tidigare - hur ska man tänka när man köper kläder innan bebis är född? Vilka storlekar och plagg ska man satsa på? Vad behöver man på bebis i april typ ute och så? Overall? Sockor/tossor? Jag känner att jag har jättedålig koll! Om jag har separat liggdel till vagnen, vad behöver jag ha i den? Täcke, kudde, filtar, åkpåse? Haha, jag känner mig heeelt grön.. Några andra bra tips på köp? Eller någon sida med bra tips?
Hur många gånger har ni varit hos BM förutom vid ultraljud?
Jag var där på inskrivning i slutet av september i v.10 och sen ska jag inte dit förrän den 9 januari. Känns väldigt långt emellan? Hon ringde och berättade efter första besöket att jag hade lågt järnvärde och behövde börja med järntabletter och det känns ju som jag skulle vilja veta om det gått upp något eller hur lågt det isf är. Hinner ju hända ganska mycket mellan september och januari..
Då verkar ju mina besöksintervaller hos BM vara alldeles normala:) Tack för svaren!
Thelma08: Hoppas att det inte är något. Du får säkert lugnande svar! Kram!
Jag känner väldigt olika.. Har börjat skriva upp lite tider och ska kolla om jag ser något mönster. Har moderkakan i framvägg men tycker ändå att jag känns massor redan, de senaste två dagarna har det dock varit lugnare vilket man blir lite nojig över men försöker att inte tänka för mycket! jag känner ju hur den rör sig några gånger om dagen trots att jag inte får de där hårda kickarna..
Min våg är inte så pålitlig men verkar som att jag gått upp 1,4 kg sedan inskrivning, kanske 2,4 kg sammanlagt. Är i v. 21+1 nu. Har mått illa bara men inte haft så mycket matlust, gör så gott jag kan i alla fall och äter det som går!
Jag tycker själv att jag är trött, sur och tråkig och brukar be om ursäkt för det. Sambon säger emot att jag är sååå underbar att vara tillsammans med så jag vet inte, han kanske bara känner att han måste vara snäll;)
Har dåligt järnvärde fortfarande tror jag så jag känner på mig att det har med saken att göra. Har ätit Hemofer tills nu, tycker inte jag märkt någon skillnad så igår gick jag och fixade Niferex och hoppas att de ska ge mig lite energi tillbaka!