Aaglars skrev 2011-11-01 19:06:28 följande:
Med 1:an kände jag i v.19. Med 2:an inte förrän i v.23 (moderkakan i framvägg) och nu med 3:an har jag alltså redan känt fladdret. Kom ngn gång i v.13-14.
Oj 40kg!!!!Hur kom det sig? Med 1:an gickjag upp 10kg och med 2:an 12kg. Kommer bli mer denna gång. Det känner jag...
Jadu ung och dum. Haha nä jag hade helt enkelt den barnsliga tanken att jag skulle äta för två och att det inte spelade ngn roll hur mkt jag åt och att onyttigt spelade ingen roll. För vadå hade ju hört att de flesta tappade allt när de ammade. :P Nja inte riktigt så blev det för mig. Åt väääääldigt mga delikatobollar + godis men godis har alltid varit en stor favorit nu ökade bara mängderna. Gick väl ner 10kg ganska snabbt sen så stod jag helt stilla. Tack vare dagliga promenader och rätt kost tappade jag sen allt under mammaledigheten. :)
Denna gång började jag inskrivingen på -5kg då jag mått så illa hela tiden vilket jag inte gjort alls med de andra två. Så nu ligger jag på -4kg då jag gått upp ett kg. Godis klarar jag bara av 5-6st av sen mår jag illa vilket eg känns helt ok. Vore trevligt att få bort mitt sötsug.
Hade ju varit trevligt att känna tydliga fladder men då man är osäker om det är gaser eller fladder då är det nog inget. Borde ju känna igen det tydligt då jag ändå har två pojkar. :) Har rul om 3v och då får man som första levnadstecknet....
/K