• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • aprilmamma44

jag e säker...sånär som på 1 dag eller så....fick ju gravid 1-2veckor på cb och det stämmer ju. Strecken på testlagrets har blivit starkare men inte alls lika starka som kontrollstrecket. Har ju inte tagit morgonurin sedan BIM så får prova imon...usch nu e ja nervös

• Maximumtaste

Angiiee: tror inte dem kan se så tidigt.. Men du kan ju ringa ändå och boka tid:) jag ska på vul 5e sept.. Är i v 8 då.. Jag är också lite fundersam på tvillingar.. Har trillingar och tvillingar i släkten:).. Plus att jag har så tidiga och starka gravsymtom men det behöver ju inte betyda tvillingar:) ska bli intressant å se på vul:)

• Angiiee
    Maximumtaste skrev 2011-08-13 12:36:28 följande:
    Angiiee: tror inte dem kan se så tidigt.. Men du kan ju ringa ändå och boka tid:) jag ska på vul 5e sept.. Är i v 8 då.. Jag är också lite fundersam på tvillingar.. Har trillingar och tvillingar i släkten:).. Plus att jag har så tidiga och starka gravsymtom men det behöver ju inte betyda tvillingar:) ska bli intressant å se på vul:)
    Jo får göra det, har ju tvillingar i min släkt med så, hade ju inte chockat mig direkt :)
    Tänkte bara, för förra grav så plussade jag inte försen BIM dagen, fast slutade ju i mf.
    Eh får väl ringa in och kolla läget :)
  • Maximumtaste

Angiiee: ja men ring och kolla:) jag testade ju inte förän bim dagen och då blev testet jättestarkt.. Hade säkert kunna testa på bim -6 för då började mina äl tester ge starka utslag.. Hade några sånna så testa på skoj:) och det funka ju:D..

• aprilmamma44

Testade precis igen... Bara för att se då det ökar. Det gör det:) betydligt starkare idag, bim+4 än på bim+2!! skönt!!!!

• Hallonmuffin

Tog ett nytt test igår när min sambo kom hem och visade honom. Han blev också glad och sa att det kändes bra trots att det kanske inte är så lämplig tidpunkt med en graviditet och bebis nu.
    Jag går just nu och funderar på hur jag ska berätta på jobbet. Känns jobbigt för jag är tvungen att berätta på en gång på mitt jobb eftersom jag har arbetsuppgifter som man inte får utföra som gravid. Man får ingen tid att smälta det själv först...

• Hallonmuffin
    Simpan skrev 2011-08-14 09:17:53 följande:
    Hallonmuffin; vad arbetar du med?

Alexaa; va skönt!! :)
    Jag jobbar på en djurklinik med bla röntgen.
Svar på tråden Aprilbebis 2012