svorsk skrev 2011-08-15 13:53:37 följande:
Vad skönt att det är fler i samma situation, som jag kan babbla lite med innan "alla" andra får veta. Jag
är så svullen och öm om magen så idag har jag en gravid-jeanskjol. Sån med gott tyg över magen. Jag fixade inte att ha något annat idag. Hur ska det här sluta? V 5 och jag tycker jag ser ut som minst v 15. Förra graviditetem hade jag iofs tankar om att trycka upp en t-shirt där det stod " Nej, jag väntar INTE tvillingar". De flesta kommenterade nämligen det. Så jag var stor och lär väl bli det nu med...
Har dessutom redan börjat vakna mycket om nätterna. Är egentligen supertrött men så är kroppen liksom rastlös. Känner mig dock inte orolig i huvudet. Någon mer som ligger vaken? Gör ju inte precis att jag är mindre trött om dagen... sitter på jobb nu och vill helst sova.. zzzzz
Jag har precis som dig och jag har precis plussat så egentligen skulle det vara en omöjlghet att ha mage men för mig så verkar det vara fuuuullt möjligt ändå.
Jobbigt bara att vi har uniformsreglemente på jobbet och jag har en kostymkjol som är avslöjande så fortsätter det såhär så går det ju inte.. Jag får köpa ett par mammagravid kostym brallor och skylla på att jag fryser i kjolen tror jag.
Jag hade nog fått sova hela natten om det inte var för vår 2,5 åriga son som vill komma ner till mamma...