• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • ssaandrah

Hej! tänkte skriva in mig här också. Plussade igår på BIM-1 :) strecket kom fram snabbt på båda testerna jag provade

Jag är 19 år och jag

• ssaandrah

Hej! jag tänkte skriva in mig här jag också. Plussade igår på BIM-1. Jag är en 19 årig tjej och jag och min pojkvän är jättelyckliga. strecket kom fram snabbt på båda testerna jag tog, men vågar inte riktigt tro det än så ska ta digitalt test imorgon :) Enligt uträkning ska min BF vara den 17 april och då borde jag vara i v4+3

• Maximumtaste

Nån mer som också e konstant kissnödig? Tror jag börjat komma in i den perioden nu hehe.. Kissnödig, illamående, ömma bröst och växtvärk:) händer grejer iaf:D

• MissMollis

Hellu, ush vilken skitdag detta varit. Ja fick aldrig tag på BM ida för ja lämna mitt jobbnr då ja hade glömt mobilen hemma, men fick sån panik när ja börja blöda så killen fick köra hem mig. Så nu får ja vänta t månd.

Alltså måste ju haft mf för först typ rosa flytningar nån gång innan lunch. Sen fick ja som mensvärk men d va bara i typ en timma. Efter det ingen värk. Sen nån timme senare när ja gick o kissa kom d en röd klump. Det va för två timmar sen nu o efter det ingenting mer. Men verkar väl mest troligt m mf så d vore assnällt om nån orkar plocka bort mig fr listan sen!

Ja hoppas verkligen d går bättre för er andra så tror ja att jag tackar för mig den här gången!

• Smarkan

Har varit en jobbig dag med illamående som kommit och gått. Nu känns det bättre iaf. Har suttit och tittat lite på nätet på barnvagnar, skötbord, spjälsängar  etc. Även om det är länge kvar är det roligt att titta=)
    Ikväll blir det mysa i soffan med en film och lite fredagsgott. Känns att man inte har samma ork och vill helst bara vila.

• Ljushuvudet
    Smarkan skrev 2011-08-12 19:45:29 följande:
    Har varit en jobbig dag med illamående som kommit och gått. Nu känns det bättre iaf. Har suttit och tittat lite på nätet på barnvagnar, skötbord, spjälsängar  etc. Även om det är länge kvar är det roligt att titta=)
    Ikväll blir det mysa i soffan med en film och lite fredagsgott. Känns att man inte har samma ork och vill helst bara vila.
    Samma här, man drömmer sig bort
  • Ljushuvudet
    MissMollis skrev 2011-08-12 19:41:32 följande:
    Hellu, ush vilken skitdag detta varit. Ja fick aldrig tag på BM ida för ja lämna mitt jobbnr då ja hade glömt mobilen hemma, men fick sån panik när ja börja blöda så killen fick köra hem mig. Så nu får ja vänta t månd.

Alltså måste ju haft mf för först typ rosa flytningar nån gång innan lunch. Sen fick ja som mensvärk men d va bara i typ en timma. Efter det ingen värk. Sen nån timme senare när ja gick o kissa kom d en röd klump. Det va för två timmar sen nu o efter det ingenting mer. Men verkar väl mest troligt m mf så d vore assnällt om nån orkar plocka bort mig fr listan sen!

Ja hoppas verkligen d går bättre för er andra så tror ja att jag tackar för mig den här gången!
    Uscha då, kram på dig! Är du säker på att det var ett mf? Det kan ju faktiskt komma en blödning under grav.
  • Hallonmuffin

Har precis plussat och om det går hela vägen så har jag bf 21 april! Har inte kunnat berätta för min sambo än för han är bortrest över helgen och känns fel att berätta över telefon. Hade inte tänkt testa förrän nästa helg eftersom bim inte varit än men jag bara kände så starkt att jag MÅSTE testa och så blev det ett något svagt plus!

Svar på tråden Aprilbebis 2012