Aprilbebis 2012
minns inte adressen dit, vill se
minns inte adressen dit, vill se
RUL idag gick bra, barnmorskan kollade noggrant och förklarade allt hon kollade på. BF 20 April, könet var hon inte säker på då navelsträngen låg i vägen men vi ska försöka kolla igen på TUL i v.28
Man har rätt att lämna barnen tex tidigare för läkarbesök så hör med eran förskola
välkommen hemlighet 
emeliee så kan jag känna av det ibland också, särskilt om jag stressar/skyndar och nu även ibland när jag rider. Hos mig beror det på foglossning. Hade hoppats på att kunna rida ordentligt tre veckor till men märker att jag får ta det lugnare redan nu, blir nog mest skritt framöver och så får jag jobba honom från marken.
Lovis 1 vad skönt att allt såg bra ut, är det 4d i v.32 också? Jag ska tillbaks v.28 och 32 för TUL
Ang omeprezol så avrådde både Bm och apoteket mig att äta dom som gravid, minns inte varför nu . Jag kör på gavescon istället
Vad jag har läst mig till så finns det inte tillräckliga studier ang omoprezol och graviditet, kanske därför jag avråddes. Står på dom att man ska rådfråga med läkare och det har ni ju gjort
Delade bara med mig av vad jag blivit tillsagd.
Jag är också från Kungsbacka ursprungligen, inte bott där på 9 år dock