Aprilbebis 2012
Köpte ni ny eller begagnad emeilee?
Jag vill helst ha en emmaljunga city cross men dom är svåra att hitta begagnade tycker jag och vet inte om vi har ekonomin till ny vagn.
Köpte ni ny eller begagnad emeilee?
Jag vill helst ha en emmaljunga city cross men dom är svåra att hitta begagnade tycker jag och vet inte om vi har ekonomin till ny vagn.
hittade en tråd här på familjeliv där dom tipsade om mellandagsreor online
www.familjeliv.se/Forum-2-11/m39616050.html
Välkommen miss giggle
Ja dessa telefoner, fick mig ett litet skratt iaf miss giggle
Ja, vad var det du försökte skriva när telefonen tyckte annat? Blev så nyfiken
Insåg nu att du kanske precis skrev det du försökte skriva innan, hjärnan hänger inte riktigt med när jag är trött :$ amiegirl vad obehagligt att blöda sån mängd, vet du varför du så lätt får näsblod när du är gravid?
Vill också passa på att önska er ett gott nytt år. Vi ska bara vara hemma och mysa, äta lite gott och hoppas på att det inte skjuts för mycket fyrverkerier då hunden år skotträdd :-/
Thelma sd som gör ont ska du alltid ta upp med din BM. Hon kan kolla så de inte har tapp påverkan.
Under denna graviditeten har jag inte så mycket sd, de kommer ibland men inte dagligen och gör inte ont. Ramlade för ett par veckor sedan och slog i ryggen vilket satte igång kraftiga sd under två timmars tid, dom lugnade ner sig sen och läkaren kollade tappen några dagar senare men den var oförändrad tack och lov.
Med andra barnet hade jag kraftiga sd och tapp påverkan.