Aprilbebis 2012
Håller tummarna för att allt är bra Thelma, tar du febernedsättande?
Håller tummarna för att allt är bra Thelma, tar du febernedsättande?
Nej det förstås, har du hög feber? Hoppas på att din Bm snart ringer tillbaks
Vad skönt att det såg bra ut Thelma, vad sa dom om febernedsättande?
Pratade om det med förlossningsläkaren då jag själv åkt på en mild förkylning (utifall att jag skulle få feber) och hon sa att panodil var bra isådanafall då mycket ökad kroppsvärme kan vara skadligt för bebis.
Jobbigt med dessa förkylningstider, sambon och sonen är sjuka var och varannan dag. Jag har klarat mig utan fram tills igår men äter vitlök dagligen så jag hoppas det stannar på en mild nivå för mig
Charlotta hoppas sd lugnar ner sig snart, ta upp det med din BM om det håller i sig/återkommer.
Jag fastnade för Otis men sambon totalvägrade
Tycker det låter fint med embla och vincent
fler som har ont av foglossning? ska väl finnas något bälte eller liknande för det, någon som testat?
Ajdå bullmamma det låter inget kul, så kraftiga besvär har inte jag. Känner av det hela dygnet men det är framåt eftermiddagen/kvällen som det gör riktigt ont, blir helt öm i höft och blygbensregionen.
Har också haft besvär av det under mina två tidigare graviditeter, denna gången började det redan i v.4 men lugnade ner sig en hel del ett bra tag när jag tog tjänstledigt från jobbet.
försöker hålla ihop benen så mycket som möjligt gå långsammare och undvika trappor.
Är det ett sådant gula rehab bälte du har som hemlighet skriver om?
hemlighet, vart köpte du ditt bälte?
Jag gillar också Emma, när jag var liten ville jag heta det
Ring och prata med din Bm, hon borde kolla så du inte åkt på någon infektion och utesluta fostervattens lekage. Är det rikliga flytningar?
Jag kände mig väldigt ensam om mitt namn när jag var liten, kände ingen med samma namn runt min ålder förens jag började gymnasiet då var där en till som hette samma. Det var väldigt jobbigt för mig att vara så "ensam" med mitt namn, skämdes när någon frågade vad jag hette. Idag bryr jag mig inte dock men hade ont av det långt upp i tonåren.