• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (mätte inte)
    Mimmlas skrev 2011-08-20 13:17:03 följande:
    Och du svarar på frågan varför?
    Du ställde en fråga. Jag besvarade den. Öppet forum osv...
  • Anonym (M)

Jag har haft tre män som borde ha legat över 20 cm så jag röstade på 22 men jag har inte heller mätt.  Ingen av dem var något ess i sängen dock.

Mina absolut bästa låg väl någonstans strax under 20, ca 16-18 skulle jag tro,  men det hade inget med storleken att göra utan förälskelse, personkemi, stamina och män som visste vad de gjorde i sängen.    

• Mimmlas
    Anonym (mätte inte) skrev 2011-08-20 13:26:36 följande:
    Du ställde en fråga. Jag besvarade den. Öppet forum osv...
    Om det intresserar dig föga borde det inte ens vara intressant att skriva i en sån här tråd.
  • Mimmlas
    Anonym (M) skrev 2011-08-20 13:30:06 följande:
    Jag har haft tre män som borde ha legat över 20 cm så jag röstade på 22 men jag har inte heller mätt.  Ingen av dem var något ess i sängen dock.

Mina absolut bästa låg väl någonstans strax under 20, ca 16-18 skulle jag tro,  men det hade inget med storleken att göra utan förälskelse, personkemi, stamina och män som visste vad de gjorde i sängen.    
    Nej det har ju inget med varandra att göra, det enda jag kan tänka mig att det har inverkan på är att killar med stor tror att de inte behöver anstränga sig bara för att de är "begåvade" med en stor penis.
  • Anonym (M)
    Mimmlas skrev 2011-08-20 13:45:05 följande:
    Nej det har ju inget med varandra att göra, det enda jag kan tänka mig att det har inverkan på är att killar med stor tror att de inte behöver anstränga sig bara för att de är "begåvade" med en stor penis.

Så är det säkert ibland men det är inte min erfarenhet. De välutrustade jag träffade var helt enkelt lite osäkra och tråkiga. Jag gillar passionerade män som tar för sig, precis som jag.
  • Anonym (just nu...)

Svarade 25, men tror faktiskt att den var ännu större...

• Anonym

20. Men den var rätt trist för den var så himla långsmal. Hellre kortare och tjockare isåfall.

• Anonym

haha vad kul =) jag har nog legat med typ 25 killar.

längsta var runt 22 centimeter, gick typ inte o va med, gjorde liksom ont de sista centimetrarna haha!

grövsta var som att hålla runt ett rejält dricksglas, jag nådde inte runt riktigt med en hand hehe. krävdes en hel del uppkåtande för att vi öht skulle kunna ha sex ;P

men ja hellre lite för grov än lite för lång!!

• Anonym (M)
    Anonym skrev 2011-08-20 19:41:13 följande:
    haha vad kul =) jag har nog legat med typ 25 killar.

längsta var runt 22 centimeter, gick typ inte o va med, gjorde liksom ont de sista centimetrarna haha!

grövsta var som att hålla runt ett rejält dricksglas, jag nådde inte runt riktigt med en hand hehe. krävdes en hel del uppkåtande för att vi öht skulle kunna ha sex ;P

men ja hellre lite för grov än lite för lång!!

Samma här. Det var inte bara skönt med de stora killarna. Lagom är bäst säger jag som den pursvensk jag är.
  • riboflavin

23 cm, men han fick å andra sidan inte komma till. Vi nöjde oss med oralsex och lite annat.

Däremot lyckades jag få tillstånd att mäta den, 23 cm var den. Overkligt stort...

Vem är denna mystiska någon som får skulden för allt?
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?