• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (Sisu)

Ett ex till mig hade den största jag varit med: 23cm, jag mätte på ovansidan, fö den enda jag mätt för jag var nyfiken. Ganska grov också.

Sexet var bra men vissa ställningar var svåra eftersom han kom för djupt....men man lärde sig ju parera det....

(Ngn frågade om killens hudfärg och han var vit).

• Anonym (Sisu)

Mätningarna ska vara från blygdbenet på ovansidan i erigerat tillstånd. Det är så de har mätt när statistik har tagits fram också.

Fontana skrev 2012-10-28 14:44:46 följande:

Jag har också undrat ibland hur man ska mäta: Dels i yngre dar när man verkligen tyckte att det spelade någon roll, dels sedan jag börjat titta in här på FL. Rätt mycket prat om storleken här faktiskt. Åtminstone under rubriken Sex och samlevnad!

Om man som Tom A säger mäter från magen och mot toppen får man ett resultat, mäter man istället på undersidan - från toppen till pungen - blir den 2 - 3 cm längre. Och mäter man från sidan i mitten blir det ett annat resultat, någonstans mitt emellan.

Sen kan man mäta diametern också. Jag blev ganska chockad första gången jag såg ett mått på "grovleken" här på FL, 14 cm eller så. Men läste sedan att det var omkretsen och inte diametern! Det blir väl en diameter på strax under 3 cm tror jag.

Vissa som uppskattat och inte mätt storleken har säkert lite fel, uppemot 30cm kan jag hålla med om att det är lite osannolikt. Men samtidigt så gäller ju svaret bara den allra största. Övriga män tex jag själv har varit med motsvarar ju genomsnittet hyfsat väl.

Och om du är inne på statistik så kan jag tänka mig att de med små penisar knullar runt mindre än de med normala-större så det är ju inte heller säkert att man måste gå igenom statistiskt sätt ett visst antal innan man stöter på någon med större.

Det är ingen här som påstår att över 20 cm är vanligt.

[quote=67295530][quote-nick]Anonym (Analytiker) skrev 2012-10-28 11:04:47 följande:[/

Betvivlar starkt svaren i denna "omröstning"; ärligt talat tror jag de flesta kvinnor har ganska dålig koll på hur lång en penis är när de ser den. Penislängd är normalfördelat (googla om ni inte vet vad det betyder) och bara ett fåtal män har längre penis än 20-21 cm. Självklart förekommer det riktiga "monster", men de är inte många. Om siffrorna i denna omröstning ska stämma, bör de kvinnor som svarat ha haft i snitt 50-100 partners (enligt min snabba överslagsräkning), vilket jag också har svårt att tro skulle vara fallet.

Ps. Inte avundsjuk (har själv en hård och snygg k*k som varit mycket uppskattad av de kvinnor jag legat med), bara realistisk! 

[/quote]
  • Anonym (28)
    Anonym (Sisu) skrev 2015-03-21 16:55:40 följande:

Mätningarna ska vara från blygdbenet på ovansidan i erigerat tillstånd. Det är så de har mätt när statistik har tagits fram också.

[quote=67295530][quote-nick]Anonym (Analytiker) skrev 2012-10-28 11:04:47 följande:[/

Betvivlar starkt svaren i denna "omröstning"; ärligt talat tror jag de flesta kvinnor har ganska dålig koll på hur lång en penis är när de ser den. Penislängd är normalfördelat (googla om ni inte vet vad det betyder) och bara ett fåtal män har längre penis än 20-21 cm. Självklart förekommer det riktiga "monster", men de är inte många. Om siffrorna i denna omröstning ska stämma, bör de kvinnor som svarat ha haft i snitt 50-100 partners (enligt min snabba överslagsräkning), vilket jag också har svårt att tro skulle vara fallet.

Ps. Inte avundsjuk (har själv en hård och snygg k*k som varit mycket uppskattad av de kvinnor jag legat med), bara realistisk! 

[/quote]

Ok nu mätte jag tydligen lite fel då. Jag mätte på sidan men det lär ju inte skilja mycket
  • Felicia86

Lite dum fråga. Frågar ju inte precis killen, hur stor den är?? Det är ju hur han använder den som räknas ändå.. Men uppskattar att den längste ha vart runt 20-21 kanske. Men bäst sex har jag haft med dem som har en mer normal kuk..

• petersson
    Anonym (28) skrev 2015-03-21 17:48:17 följande:

[/quote]

Ok nu mätte jag tydligen lite fel då. Jag mätte på sidan men det lär ju inte skilja mycket

Räcker o bli över ändå
  • Anonym (28)
    Felicia86 skrev 2015-03-21 18:19:59 följande:

Lite dum fråga. Frågar ju inte precis killen, hur stor den är?? Det är ju hur han använder den som räknas ändå.. Men uppskattar att den längste ha vart runt 20-21 kanske. Men bäst sex har jag haft med dem som har en mer normal kuk..

Va det har jag gjort flera ggr. Tom mätt några hihi
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-08-20 19:41:13 följande:

haha vad kul =) jag har nog legat med typ 25 killar.

längsta var runt 22 centimeter, gick typ inte o va med, gjorde liksom ont de sista centimetrarna haha!

grövsta var som att hålla runt ett rejält dricksglas, jag nådde inte runt riktigt med en hand hehe. krävdes en hel del uppkåtande för att vi öht skulle kunna ha sex ;P

men ja hellre lite för grov än lite för lång!!

Du når inte runt ett vanligt dricksglas med en hand, ett rejält dricksglas kräver båda händerna.
  • Tom Araya
    Anonym (mom) skrev 2011-08-25 18:27:53 följande:

haha fyllde i de högsta för den största va så stor så de var nästan omöjligt för han att komma in och det gjorde OOOOOOOONT!!

mmm...och för det behövs det nog inte doningar på 30+, så där har vi nog något som stämmer in på understruket nedan...
    Bridis skrev 2011-08-25 17:52:22 följande:

Nu är jag iof kille men har röstat ändå. Jag uppskattade längden i jämförelse med min egna. Man kan ju faktiskt få se erigerade penisar som kille också. :P Dock är jag inget för sådanahära trådar egentligen. På tok för många och stora felmarginaler. 1. Killar ljuger om sin storlek vilket resulterar i tjejer får skev måttproportioner. 2. Tjejer har dåligt ögonmått. Killar med men när det kommer till kuken så har de flesta koll pga flera års erfarenhet av den 24/7. 3. Folk röstar inte sanningsenligt. Vida spritt fenomen på interwebben att folk jävlas på det viset för skojs skull eller ändra snittet.

• Anonym (Tjej)

Den längsta som jag mätt/uppskattat har varit 17 cm lång, resten har varit mellan 14-16 cm. Känns väldigt medel. Den första jag var med vet jag inte och den kändes väldigt stor men det kan ha varit för att den var den första och jag var liten då. Var knappast över 20 iaf.

Däremot har jag varit med en med 16,5 i omkrets. Resten har haft kring 12-13 cm i omkrets förutom den första som kändes ganska stor, uppskattar till 14-15 kanske men vet inte om det stämmer.

• Anonym (Killen)

Är svårt att se men själv upplever jag att jag är större än genomsnittet på lokala badhuset. Har mätt på ovansidan och kommit fram till att den är 18,7 cm, ja varje millimeter räknas. ;)

Omkrets har jag inte mätt men i någon tråd här tidigare kunde man testa om den fick plats i en toapappersrulle och det får den ej. Vet inte vilken omkrets en sådan har dock.

Sen finns det olika modeller av kukar. Vissa är "showers" (stavas det så?) och andra är "growers". Dvs vissa har större i slakt tillstånd men den växer inte jättemycket vid stånd och andra växer väldigt mycket från slakt till erigerat tillStånd. :)

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?