• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (??)
    Lever så skrev 2017-01-11 11:42:54 följande:

Jag tror att väldigt många kvinnor uppskattar kukstorlek väldigt dåligt och därför blir resultatet skevt (ja förutom det uppenbara med urvalsgrupp osv). Min exman är "känd" bland sina kompisar för att ha en rejält stor kuk, vilket han också har och den är 19-20.

För egen del mäter jag med händerna, tvåhandsgrepp ger en kuk på ca 14-15, för att kunna runka den så behöver den vara ännu större (ollonet behöver vara ovanför).. Om fler kvinnor prövade att hålla runt en linjal tror jag många skulle behöva inse att de där gigantiska kukarna de trott var dryga 20 snarare är 18...

Jag har legat med en herrans massa män och endast två har haft större än min exman (24 respektive 26 cm) så visst finns det giganter. Min nuvarande har 17 och den är rejält stor men inget monster.

never a failure always a lesson
    Du måste ha väldigt små händer om du kan ha båda händerna runt en kuk på 14-15cm. Testade precis på min iphone som är 14cm lång och det går ju ärligt talat inte..? (Jag har små händer)
  • Anonym (18cm)
    Anonym (??) skrev 2017-01-11 11:50:25 följande:
    Du måste ha väldigt små händer om du kan ha båda händerna runt en kuk på 14-15cm. Testade precis på min iphone som är 14cm lång och det går ju ärligt talat inte..? (Jag har små händer)
    En kvinnohand är i genomsnitt ca 7-7,5 cm bred. En manshand ca 10 cm. Två kvinnohänder ger därmed ca 14-15 cm.
    En underarm, från armbåge till handled är ca 25 cm på en 180 cm lång person, en kortare person har kortare underarm. En kvinna på 160 cm har ungefär 20 cm underarm så även en normalstor kuk på 14-15 cm kommer ta upp större delen av underarmens längd. 30 cm är då hela underarmen + hand med utsträckta fingrar.
  • Lever så
    Anonym (??) skrev 2017-01-11 11:50:25 följande:

Jag har inga problem att få till två händer på min lur (14 cm)
    never a failure always a lesson
  • Anonym (sonja)

Jag har varit med en kille med över medel storlek, problemet var att han
    aldrig blev riktigt hård. Som om blodtrycket inte räckte för att få upp den helt
    och det var ändå en ung kille i 20 års åldern.
    Inte kul.  för honom eller mej.

• Eena

Svarade 28 för det var vad han sa men inser nu när jag läser era kommentarer och funderat lite att han kanske överdrev. Men som min underarm var den lång så 25 kanske är mer rimligt. Ganska jobbigt lång. Vissa ställningar var han tvungen att hålla tillbaka rejält i för att det inte skulle göra ont i mig. Och frustrerande att inte kunna få in hela vid oralsex trots deep throat. Men visuellt var den fin.

• Anonym (Bastubad)
    AnnikaM skrev 2012-10-21 18:05:05 följande:

Såg en god vän till mej när vi bastade. Måste typ varit 20 cm minst, å då hade han inte stånd heller. Va svårt att låta bli å stirra på den!

Gammal tråd och inte så stor chans att Annika läser men hade varit kul att få veta mer om bastubadet! Att han inte fick stånd när det satt tjejer i bastun och kollade!? Någon tjej med liknande erfarenheter?
  • misslyckadmanung

Hellre stor och rapp än liten och slapp. tänkt att ha en riktigt stor och saftig på 20x20 och kunna tillfredsställa en kvinna ordentligt. Men nu är man bara en misslyckad loser....

• Anonym (Bastubad)

Trist att du inte är nöjd med din tilldelning, det är jag! Skulle gärna höra om någon har erfarenhet från mixed sauna och inte fått ståkuk när tjejer sitter med och kollar? Rätt pinsamt läge, men även sjukt sexigt...

• Anonym (Ellen)

21 cm och smal. Ett ganska kasst format, ärligt talat. Så lång att det gjorde ont men inte tillräckligt grov för att kännas mycket på det bra sättet.

Längd är så ointressant.

• Anonym (???)

Tror de flesta som svarat inte har en aning om hur lång en cm är!

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?