• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Tom Araya
    filip skrev 2012-10-21 18:11:42 följande:

Hur ska man mäta? från undersidan, översidan, slak eller stånd?
    Jag ska genast göra en mätning.
    filip skrev 2012-10-21 20:25:24 följande:

Hur mäter ni? från var till toppen...?
    Skulle jag ha fel får någon rätta mig men så här har jag för mig det ska mätas:

Ovansidan från magen till ollonets topp (förhud utanför/framför ollonet räknas inte)
    den ska vara erigerad

• Josse112

21 centimeter från rot till topp i erigerat tillstånd, omkrets har jag ingen aning om men den är nog inte liten där heller, det är den största kuk som jag har sett och den sitter på min nuvarande kille. I början gjorde det hemskt ont när vi hade sex, då han stötte i livmodertappen och jag blev riktigt illamående och bet ihop och tänkte att: jag vänjer mig nog. Jag hade faktiskt rätt i det, för efter den första tiden så är det inte så farligt längre (slidan måste på något sätt ha töjt sig på djupet) men om det går för länge mellan sexeriet så är vi tillbaka där vi började igen. Aj! Suck

(Förresten så kom jag på att det inte var den största kuken jag sett, den absolut största kuken jag har lagt mina ögon på tillhörde vår shetlandsponny, en liten häst (typ en meter hög) med en snobb på ca 25 cm i slakt tillstånd. Verkligen välutrustad må jag säga!)  

• Josse112
    Josse112 skrev 2012-10-26 03:36:53 följande:

21 centimeter från rot till topp i erigerat tillstånd, omkrets har jag ingen aning om men den är nog inte liten där heller, det är den största kuk som jag har sett och den sitter på min nuvarande kille. I början gjorde det hemskt ont när vi hade sex, då han stötte i livmodertappen och jag blev riktigt illamående och bet ihop och tänkte att: jag vänjer mig nog. Jag hade faktiskt rätt i det, för efter den första tiden så är det inte så farligt längre (slidan måste på något sätt ha töjt sig på djupet) men om det går för länge mellan sexeriet så är vi tillbaka där vi började igen. Aj! Suck

(Förresten så kom jag på att det inte var den största kuken jag sett, den absolut största kuken jag har lagt mina ögon på tillhörde vår shetlandsponny, en liten häst (typ en meter hög) med en snobb på ca 25 cm i slakt tillstånd. Verkligen välutrustad må jag säga!)  

Det ska givetvis inte stå "snobb" utan "snopp" i det sista stycket...
  • Opappan

Stackars alla killar som har långa penisar som är längre än 19-20 och läser i denhär tråden eftersom så många här skriver att det är dåligt! Man blir nog inte särskilt glad av att läsa det :/

• RebornEve

Opappan: ungefär lika kul som det är för killar som har modell mindre att läsa att små inte är bra !

• Anonym (25 cm)

Den största jag sett var på en killkompis, han visade alltid kuken på fester och den var 25 cm. Andra hade mätt den. Tycker annars att killar överdriver det där, de flesta säger 20 cm fast jag snarare skulle tro 15.

• MasterDom
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-08-26 16:30:02 följande:
    Min kille är 11 cm, han är den enda jag varit med och ja, vet inte men det känns inte så bra som det låter som att det ska göra. Vet dock inte om det är storlekens fel men hade gärna testat en större (vill ju dock inte lämna honom :p)
    Du behöver väl inte lämna för testa en riktig kuk...
  • Anonym (mätarn)

Det längsta en kuk kan bli är 30,48 cm för sen blir den en FOT.

• Psykbryt
    Anonym (mätarn) skrev 2012-10-26 20:30:40 följande:

Det längsta en kuk kan bli är 30,48 cm för sen blir den en FOT.

• snäckansand

Det är lite svårt att jämföra när man inte haft måttbandet redo varje sekund...det man tyckte var stort när man var yngre skulle nog inte vara så skrämmande idag...

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?