• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (tvivlar)

Och en sak till. De välrustade killar ni låg med var det vita eller färgade killar?

• Anonym ((Skell))

Jag minns en kille sedan flera år tillbaka, detta var i mina ungdoms dagar i skellefteå och killen var rakt ut sagt ENORM,  ca 26 cm lång och väldigt väldigt grov.
    Vi prövade flera ggr men det gick verkligen inte, den var på tok för grov och lång för att ens ta in så vi fick ge upp.

Har faktiskt lite koll på killen såhär flera år senare och han har flyttat till en grann stad, kanske skulle man testa nu när man blivit äldre och kanske lyckas ( hade varit en kul  grej), enda nackdelen är att killen i sig inte är vidare snygg och renlig av sig...vill ju inte ha någon sjukdom.

Bör noteras att killen är svensk och vit för den som undrar om det.

• Anonym (sofia)
    pussgurkan86 skrev 2012-10-28 08:56:32 följande:
    den största var 27 cm lång
    Låter häfftigt!
  • Anonym (Analytiker)
    Bictric skrev 2012-10-27 15:35:45 följande:
    [quote=67285739][quote-nick]Psykbryt skrev 2012-10-27 13:06:27 följande:[/quote-nick]Ja jäklar vad alla verkar vara storkukade... är väl 15-16 cm en bra dag och skäms inte över det... trots att jag verkar befinna mig bland de 12-13 % med minst penis (baserat på Faliljelivs statistik). 17 cm och nöjd över det, har också en liten kuk om man kollar på vad som skrivs här:)
    Ungefär likadant ser jag väl på saken. Min hustru verkar tack och lov tycka att min med FL-mått lilla penis på 17,5 cm och drygt 14 i omkrets är i största laget snarare än liten (och jag har stött i livmodertappen på både henne och tidigare flickvänner i olika ställningar).

Betvivlar starkt svaren i denna "omröstning"; ärligt talat tror jag de flesta kvinnor har ganska dålig koll på hur lång en penis är när de ser den. Penislängd är normalfördelat (googla om ni inte vet vad det betyder) och bara ett fåtal män har längre penis än 20-21 cm. Självklart förekommer det riktiga "monster", men de är inte många. Om siffrorna i denna omröstning ska stämma, bör de kvinnor som svarat ha haft i snitt 50-100 partners (enligt min snabba överslagsräkning), vilket jag också har svårt att tro skulle vara fallet.

Ps. Inte avundsjuk (har själv en hård och snygg k*k som varit mycket uppskattad av de kvinnor jag legat med), bara realistisk! 
  • Anonym (inte störst men)

Min mans (som inte är den största jag sett) är 16,5 och ganska grov och helt perfekt. Ibland undrar jag vad man säger om sig själv när man kräver en enorm... att man är vid? Jag är väldigt väldigt trång och svår att komma in i ibland och hans mått är helt perfekta för mig. 

Har en gång stött på en riktigt kort och framför allt smal och det tyckte t o m jag var för litet, även om jag hade struntat i det om relationen i övrigt hade funkat.    

• pussgurkan86
    Anonym (sofia) skrev 2012-10-28 10:43:00 följande:
    Låter häfftigt!

ja lite kanske, dock var ställningarna begränsade så det känns helt klart bättre med en som är normal.
  • Anonym (sofia)
    pussgurkan86 skrev 2012-10-28 12:22:57 följande:

ja lite kanske, dock var ställningarna begränsade så det känns helt klart bättre med en som är normal.
    Tycker det verkar lättare med lite mer avancerade ställningar när killen har en riktigt stor.
  • Fontana
    Tom Araya skrev 2012-10-26 02:46:24 följande:
    … så här har jag för mig det ska mätas:

Ovansidan från magen till ollonets topp … den ska vara erigerad

Jag har också undrat ibland hur man ska mäta: Dels i yngre dar när man verkligen tyckte att det spelade någon roll, dels sedan jag börjat titta in här på FL. Rätt mycket prat om storleken här faktiskt. Åtminstone under rubriken Sex och samlevnad!

Om man som Tom A säger mäter från magen och mot toppen får man ett resultat, mäter man istället på undersidan - från toppen till pungen - blir den 2 - 3 cm längre. Och mäter man från sidan i mitten blir det ett annat resultat, någonstans mitt emellan.

Sen kan man mäta diametern också. Jag blev ganska chockad första gången jag såg ett mått på "grovleken" här på FL, 14 cm eller så. Men läste sedan att det var omkretsen och inte diametern! Det blir väl en diameter på strax under 3 cm tror jag.

• Anonym (bedragen)

Min förutvarande tjej var ute med några kompisar på dans och träffade där  tre killar,Hon blev ganska berusad och fäljde med dem hem till en av killarna .Ja hon hamnade i sängen med dom, två av dom var lite över det normala ganska grova.men den tredje var enorm både till längd o grovlek.Hon stanade kvar hos dem ända tills måndag morgon helt färdig Hon var så öm att hon inte kunde sitta,Nästa fredagkväl stack hon ut på dans igen Strax efter ett kom hon hem med killen med jätte kuken, Hon sa till mig att hon ville ha den här helgen med honom .Hon sa att jag fick välja att vara med dem  Du kann börja för sedan käns inte din lilla snopp.När han tog av sig kläderna fick jag en chock vilken jätte kuk Vi mätte den 29cm lång 26cm i omkrets.Efter två veckor flyttade hon hemm till killen.Efter tre månader träfade jag henne på stan hon ville komma tillbaka till mig igen Han och hans kompisar kört slut på henne Hon var trasig i underlivet .Jag tackade nej till att ta tillbaka henne :

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?