Bictric skrev 2012-10-27 15:35:45 följande:
[quote=67285739][quote-nick]Psykbryt skrev 2012-10-27 13:06:27 följande:[/quote-nick]Ja jäklar vad alla verkar vara storkukade... är väl 15-16 cm en bra dag och skäms inte över det... trots att jag verkar befinna mig bland de 12-13 % med minst penis (baserat på Faliljelivs statistik). 17 cm och nöjd över det, har också en liten kuk om man kollar på vad som skrivs här:)
Ungefär likadant ser jag väl på saken. Min hustru verkar tack och lov tycka att min med FL-mått lilla penis på 17,5 cm och drygt 14 i omkrets är i största laget snarare än liten (och jag har stött i livmodertappen på både henne och tidigare flickvänner i olika ställningar).
Betvivlar starkt svaren i denna "omröstning"; ärligt talat tror jag de flesta kvinnor har ganska dålig koll på hur lång en penis är när de ser den. Penislängd är normalfördelat (googla om ni inte vet vad det betyder) och bara ett fåtal män har längre penis än 20-21 cm. Självklart förekommer det riktiga "monster", men de är inte många. Om siffrorna i denna omröstning ska stämma, bör de kvinnor som svarat ha haft i snitt 50-100 partners (enligt min snabba överslagsräkning), vilket jag också har svårt att tro skulle vara fallet.
Ps. Inte avundsjuk (har själv en hård och snygg k*k som varit mycket uppskattad av de kvinnor jag legat med), bara realistisk!