• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Killen) skrev 2015-03-21 22:46:06 följande:

Är svårt att se men själv upplever jag att jag är större än genomsnittet på lokala badhuset. Har mätt på ovansidan och kommit fram till att den är 18,7 cm, ja varje millimeter räknas. ;)

Omkrets har jag inte mätt men i någon tråd här tidigare kunde man testa om den fick plats i en toapappersrulle och det får den ej. Vet inte vilken omkrets en sådan har dock.

Sen finns det olika modeller av kukar. Vissa är "showers" (stavas det så?) och andra är "growers". Dvs vissa har större i slakt tillstånd men den växer inte jättemycket vid stånd och andra växer väldigt mycket från slakt till erigerat tillStånd. :)

Har de på det lokala badhuset stånd eller? Drömmer
  • Anonym (hehe)

16 cm omkrets har jag, rätt nöjd med det.

• Anonym (Killen)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-21 23:44:59 följande:

Har de på det lokala badhuset stånd eller?

Hehe.. Njae. Jag menar att även om merparten är sk growers så tror jag inte de når upp till 18+ cm.

Även om kuken kan växla storlek otroligt. Ibland när man fryser eller så och det inte finns nått blod i den så är den inte så stor. Och att sedan växa till ett annat format är rätt häftigt.
  • Anonym (Svaret beror på vem man är)

Alla killar jag har haft har varit medel elr stora. En kompis däremot har alltid lyckats få killar med liten kuk. Hon är rätt överviktig. Jag vet att jag går hem hos killar. En killkompis sa till mig att storleken har direkt samband till modet att ragga. Ju större kuk desto finare tjejer vågar man stöta på. Så hade jag varit en 10a så skulle jag enbart få monsterkukar...

Vad tror ni om den här teorin?

• Ka53

Jag vore glad om jag hade 14-15cm jag är utrustad med 28 cm och13 omkrets det är inte lätt att hitta nogon kvinna som kan ta det

• Anonym (Really?)

Känns som tjejer är värre än killar på att överdriva längden ;)

• Anonym (20)

Cirka 20 cm. Trodde inte det var sant. Hämnades på en otrogen pojkvän (som var typ 12 cm :p) med en jättesnygg kille som hade en väldigt fin k-k. Den var omskuren och även grov.

Jag fick inte in den i munnen.

Onenight stand nr 2: cirka 8-10 cm. Konstig form. Grov i toppen, smal i basen.

Pojkvän n:r 2; cirka 18. Den var ganska stor.

Kille jag dejtade: typ 12

Pojkvän nr:3 : typ 14 kanske.

• Anonym (20)
    Anonym (Really?) skrev 2017-01-09 10:40:51 följande:

Känns som tjejer är värre än killar på att överdriva längden ;)

20 cm är inget konstigt. Vet många andra som varit med killar som haft det. Dom flesta har mindre men jag kan haft sex med över 5 killar är det inget konstigt med att någon varit runt 20. Frågeställningen var faktiskt hur lång den STÖRSTA varit och inte hur långa ALLA SEXPARTNERS haft.
  • Anders 386

Min hustrus ungdomskärlek (eller snarare "barn" eftersom hon var långt ifrån byxmyndig), lär ha haft 22 cm lång enligt egen utsago.

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?