• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (Really?)
    Anonym (20) skrev 2017-01-09 11:14:37 följande:
    20 cm är inget konstigt. Vet många andra som varit med killar som haft det. Dom flesta har mindre men jag kan haft sex med över 5 killar är det inget konstigt med att någon varit runt 20. Frågeställningen var faktiskt hur lång den STÖRSTA varit och inte hur långa ALLA SEXPARTNERS haft.
    Jag fattar väl det, men jag antar att väldigt få av alla tjejer som svarat faktiskt mätt.
    Tror de går efter uppskattning, eller vad killen skrev i annonsen på knullkontakt. dvs ofta långt från sanningen. Den längsta polarn jag själv känner har ca 20cm, så det är mycket märkligt att så många tjejer hittat alla dessa 25-30+ cm giganter, rent statistiskt skulle det krävas kanske 1000 män för att hitta en sådan. så att hitta dessa rent slumpmässigt tror jag inte på. Det som skulle kunna förklara resultatet annars är väl att tjejer aktivt letar upp dessa giganter, eller att killar med de största pippar runt åtahelvete.
  • Anonym (hmmm)

Kan förstå om killar vill jämföra längden, men sen bör ni tänka på att
    det är många tjejer som inte vill ha killar som är för långa eller för stora där nere. Det gör bara ont när den är för lång så den kommer åt livmoderhalsen.
    Det kan ju inte vara roligt för killen heller om han är för välutrustad att han inte kan få in hela ? så vad är då vitsen med att vara utrustad som en häst.
    Lagom är bäst helt enkelt.

• Anonym (för länge sedan)

Den största jag haft hade jag för länge sedan, typ 10 år, så minnet är inte helt tydligt om man säger så.
    Var väl 16-17 år ungefär och hängde med en tjejkompis och några manliga bekanta till henne. De kallade en av killarna i gänget för "hästen", men ingen av oss reflekterade över varför. Senare den kvällen hamnade jag i säng med nämnda man, och då blev bakgrunden till smeknamnet väldigt uppenbar. Det var en helt enorm kuk, jag mätte såklart inte men den var lätt över 20, förmodligen en bit till.
    Sexet var väl inte direkt någon tio-i-topp-upplevelse dock. Ganska mediokert, och höll på så länge att jag tog fegisvägen ut och fejkade orgasm för att hinta om att jag tröttnat (åh jösses vilka tokigheter man hade för sig på den tiden). Dock kunde jag inte gå normalt på typ en vecka efteråt.

(Nu är jag lyckligt förlovad med mannen jag däremot har mitt livs bästa sex med. Han har en synnerligen normallång penis på uppskattningsvis 14-15 cm.)

• Anonym (18cm)

Då enbart 1% har 22cm eller längre är det rätt facinerande att 30% av kvinnorna har upplevt en sån.
    Lite som fiskarhistorier ;)

• Anonym (Gaby)

Tvivlar lite på resultatet ändå, om man inte vid sextillfället mätt med måttband... den största jag varit med, jag har haft sex med 15 killar, har 18 cm, vi mätte. Innan vi mätte trodde jag lätt att han var över 20 cm.

• Anonym (Really?)
    Anonym (18cm) skrev 2017-01-10 15:26:35 följande:

Då enbart 1% har 22cm eller längre är det rätt facinerande att 30% av kvinnorna har upplevt en sån.
    Lite som fiskarhistorier ;)

Verkar så, och jag undrar hur många procent av männen som har över 30 cm, här har iallafall 3% varit i närstrid med en sådan.
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Really?) skrev 2017-01-10 15:37:57 följande:

Verkar så, och jag undrar hur många procent av männen som har över 30 cm, här har iallafall 3% varit i närstrid med en sådan.

• Anonym (Kanske)

Eller så är det samma välutrustade man som har haft sex med de 6 kvinnor som röstat!
  • Anonym (18cm)
    30 cm är extremt ovanligt. Var in på en sida där dom med olika metoder tar reda på hur stora organ porrstjärnorna har. Ta Mandingo t.ex som påstås ha 12 tum (30 cm) eller större. Då man jämför hur många händer som får plats osv så kom dom fram till att han har max 25 cm och det är en av dom absolut största i porrvärlden. 
    Jag har varit på swingerklubbar, horhus och en massa bastu, nakenbad och badhus men har aldrig sett något som ens ser ut att vara i närheten av så stort. Jag har 18 cm och är alltid i det större laget.

• Lever så

Jag tror att väldigt många kvinnor uppskattar kukstorlek väldigt dåligt och därför blir resultatet skevt (ja förutom det uppenbara med urvalsgrupp osv). Min exman är "känd" bland sina kompisar för att ha en rejält stor kuk, vilket han också har och den är 19-20.

För egen del mäter jag med händerna, tvåhandsgrepp ger en kuk på ca 14-15, för att kunna runka den så behöver den vara ännu större (ollonet behöver vara ovanför).. Om fler kvinnor prövade att hålla runt en linjal tror jag många skulle behöva inse att de där gigantiska kukarna de trott var dryga 20 snarare är 18...

Jag har legat med en herrans massa män och endast två har haft större än min exman (24 respektive 26 cm) så visst finns det giganter. Min nuvarande har 17 och den är rejält stor men inget monster.

never a failure always a lesson
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?