• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym

Jag har provat en ca 25 cm, den var grotesk tyckte jag då och han hade svårt att få utlösning så han höll på i en evighet. Dejtade honom ett tag och det var lika svårt för honom att komma varje gång. Det var den andra killen jag hade sex med så jag var ganska oerfaren på storlekar. 

Har träffat honom långt senare och då sa han att han saknade mig för jag var den enda som hade haft sex med honom utan att klaga, varje gång vi hade haft sex kunde jag inte sitta efteråt...

• Nyfikna72

Den på 26cm i omkrets skulle jag vilja se.........det måste nästan tangera till nåt världsrekord?

• Anonym

runt 25cm,
    var som att någon hade spelat basket med min livmoder efteråt.

• Anonym
    Anonym (bedragen) skrev 2013-01-09 12:58:25 följande:
    Min förutvarande tjej var ute med några kompisar på dans och träffade där  tre killar,Hon blev ganska berusad och fäljde med dem hem till en av killarna .Ja hon hamnade i sängen med dom, två av dom var lite över det normala ganska grova.men den tredje var enorm både till längd o grovlek.Hon stanade kvar hos dem ända tills måndag morgon helt färdig Hon var så öm att hon inte kunde sitta,Nästa fredagkväl stack hon ut på dans igen Strax efter ett kom hon hem med killen med jätte kuken, Hon sa till mig att hon ville ha den här helgen med honom .Hon sa att jag fick välja att vara med dem  Du kann börja för sedan käns inte din lilla snopp.När han tog av sig kläderna fick jag en chock vilken jätte kuk Vi mätte den 29cm lång 26cm i omkrets.Efter två veckor flyttade hon hemm till killen.Efter tre månader träfade jag henne på stan hon ville komma tillbaka till mig igen Han och hans kompisar kört slut på henne Hon var trasig i underlivet .Jag tackade nej till att ta tillbaka henne :

TROLL
  • Anonym (Lotta)

Jag var med en kille som hade så lång kuk att den kom ut genom munnen på mig när han tog mig i tvåan!

• Robinhood03

Jag har 185 och jag är snart 16. Är det stort eller litet? och kommer den växa mycket mera?

• petersson
    Anonym (28) skrev 2015-03-21 14:31:26 följande:

28 cm min granne

Oops var bor han :)
  • Anonym (28)
    petersson skrev 2015-03-21 14:38:55 följande:

Oops var bor han :)

Rätta var min granne han har flyttat nu.
  • petersson
    Anonym (28) skrev 2015-03-21 14:45:06 följande:

Rätta var min granne han har flyttat nu.

Den vill jag träffa hihi
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?