• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

vi borde sätta upp regler härinne enbart för att h nöjet att bryta mot dem...
    party pooper liksom

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:19:07 följande:
    Haha ok...vilken tråd handlar det om då?
    Den där om 1400 kr för simning? 
    Ja, där vissa tycks tro att kommunismens sovjet var en ideal samhälle. Kräks
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-24 18:20:23 följande:
    Ja, där vissa tycks tro att kommunismens sovjet var en ideal samhälle. Kräks
    Well många vet inte vad de snackar om. Däremot förstår jag TS poäng faktiskt. Skolor får egentligen inte ta ut en sådan avgift.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-24 18:20:19 följande:
    vi borde sätta upp regler härinne enbart för att h nöjet att bryta mot dem...
    party pooper liksom

Och - jag kan börja.

Inga diskussioner med flirtiga eller sexuella anspelningar! Ok Aynrand?

Minns du våra budord btw? Jag skulle vilja läsa dessa igen...   
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:24:01 följande:
    Well många vet inte vad de snackar om. Däremot förstår jag TS poäng faktiskt. Skolor får egentligen inte ta ut en sådan avgift.
    Det är inte olagligt. Finns många förskolor som har simskola till 5-åringar sen att förskolan kanske borde fråga föräldrarna först är en annan diskussion.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:24:51 följande:
    Och - jag kan börja.

Inga diskussioner med flirtiga eller sexuella anspelningar! Ok Aynrand?

Minns du våra budord btw? Jag skulle vilja läsa dessa igen...   
    Så tråkigt. Why?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:24:01 följande:
    Nej, det är klart att de inte får ta ut någon avgift.

Fast alla som har kört runt barn på olika aktiviteter vet hur skönt det hade varit att slippa det. Att sitta och vänta 40 minuter i en sunkig cafeteria som luktar klor är inte någon höjdare tex. 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-24 18:25:42 följande:
    Det är inte olagligt. Finns många förskolor som har simskola till 5-åringar sen att förskolan kanske borde fråga föräldrarna först är en annan diskussion.

Jo det regleras ju i skollagen.
    Simskola får de såklart ha, men de får inte ta ut en extra avgift för den. Speciellt inte en på 1400. 
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-08-24 18:15:56 följande:
    Vet du, jag har nog aldrig anmält inlägg här på FL. Tycker det är så patetisk och fegt att anmäla inlägg och på så sätt få tyst på sin motståndare. Har noll respekt för folk som tar till anmälningsknappen. Kan man inte slåss för sina åsikter utan måste ta till feghet så får jag kräkkänsla av människan.

Annars mår jag bra. Gick och tränade en stund och mår mycket bra. Ska snart sätta igång med matlagningen.

Nalle
    Bra att du tränade.

Vad lagar du för mat? 
Svar på tråden Trash-tråden