• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-24 18:10:34 följande:
    Hej alla Kyss

Jag förstår inte vad vi ska diskutera.
    Just nu tycker jag att vissa är så sorgliga rent av patetiska men jag tror jag håller tyst innan min nick blir svart.

Men Rose här inne FÅR du ju säga det du inte ville säga i vilken tråd det nu var som upprörde dig...
    Vi ska diskutera sådant som vi får en smäll på fingrarna av andra trådstartare, för att ha diskuterat

Så - anything goes!   
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:11:59 följande:

Ja tack, det är jättebra med mig också. Har en skön känsla i kroppen, känner att dagen har varit positiv på många sätt.
    Även jag ska somna med sköna, snuskiga bilder i huvudet, vi kanske ses då? 
    Jag vill ha en full redogörelse för vad ni har gjort för snusk ihop idag. Förvånad
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-24 18:12:45 följande:

Hej alla

Tänk positiva tankar, Rose. Solig 

Vet du, jag har nog aldrig anmält inlägg här på FL. Tycker det är så patetisk och fegt att anmäla inlägg och på så sätt få tyst på sin motståndare. Har noll respekt för folk som tar till anmälningsknappen. Kan man inte slåss för sina åsikter utan måste ta till feghet så får jag kräkkänsla av människan.

Annars mår jag bra. Gick och tränade en stund och mår mycket bra. Ska snart sätta igång med matlagningen.

Nalle
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:13:16 följande:
    Men Rose här inne FÅR du ju säga det du inte ville säga i vilken tråd det nu var som upprörde dig...
    Vi ska diskutera sådant som vi får en smäll på fingrarna av andra trådstartare, för att ha diskuterat

Så - anything goes!   
    Jag vågar inte NG. Är det verkligen tillåtet? Innan en moderator ger klartecken här inne i tråden så håller jag tyst. Vill kunna logga in dom här sista månaderna utan att riskera avstängning igen.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:11:59 följande:
    Ja tack, det är jättebra med mig också. Har en skön känsla i kroppen, känner att dagen har varit positiv på många sätt.
    Även jag ska somna med sköna, snuskiga bilder i huvudet, vi kanske ses då? 
    precis så
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-24 18:17:25 följande:
    Jag vågar inte NG. Är det verkligen tillåtet? Innan en moderator ger klartecken här inne i tråden så håller jag tyst. Vill kunna logga in dom här sista månaderna utan att riskera avstängning igen.

Haha ok...vilken tråd handlar det om då?
    Den där om 1400 kr för simning? 
  • I Blackrose I

Läste inlägget igen och jag gör en efterkonstruktion. Grova påhopp kan jag förstå att folk anmäler men en vanlig diskussion där någon kanske trycker på extra för att få en reaktion tycker jag är fegt att anmäla.

Svar på tråden Trash-tråden