• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Nej, dags och laga mat. Vi ses. Kyss

Ger killarna här i tråden varsin puss på munnen bara för att vara störig. {#emotions_dlg.djavulsk}

NG? *Räcker ut tungan åt dig. Så det så*

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-24 18:30:39 följande:
    Bra att du tränade.

Vad lagar du för mat? 
    Kycklingfile med Chicken masala krydda och creme freiche. Serveras med basmatiris. Får sätta igång så jag hinner innan maken kommer hem.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Aynrand

jag tycker att det är rätt att förbjuda samtal med sexuella anspelningar, de har en tendens att skapa en bula i mina byxor. Jag känner mig plötsligt sadistisk och allmänt sugen....visst är det skönt att vara kåt?

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-08-24 18:26:45 följande:
    Nej, det är klart att de inte får ta ut någon avgift.

Fast alla som har kört runt barn på olika aktiviteter vet hur skönt det hade varit att slippa det. Att sitta och vänta 40 minuter i en sunkig cafeteria som luktar klor är inte någon höjdare tex. 
    Ja jag håller med.
    Men TS var väl mest upprörd att hon inte hade råd? Det kan jag förstå. Jag skulle heller inte haft råd just nu.
    Min dotter går på simskola, alltså mer träningssim, i en simklubb där man gör det för träning och tävling och det kostar 900 per termin.

Så jag tycker det både låter dyrt, samt jag kan förstå varför föräldrar reagerar. Tanken är däremot underbar. Simning ingår ju i måluppnåelsen för grundskolan.    
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-24 18:32:55 följande:
    jag tycker att det är rätt att förbjuda samtal med sexuella anspelningar, de har en tendens att skapa en bula i mina byxor. Jag känner mig plötsligt sadistisk och allmänt sugen....visst är det skönt att vara kåt?

Visst är det skönt att suga på känslan?
    Känner du dig "plötsligt" sadistisk...? Jag vet med all säkerhet att det inte finns något plötsligt över din sadism... 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:35:39 följande:
    Visst är det skönt att suga på känslan?
    Känner du dig "plötsligt" sadistisk...? Jag vet med all säkerhet att det inte finns något plötsligt över din sadism... 
    får jag stånd på ett plötsligt sätt så studsar min sadism lika snabbt...

ligga sked vad tänkte du på egentligen?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-24 18:37:22 följande:
    får jag stånd på ett plötsligt sätt så studsar min sadism lika snabbt...

ligga sked vad tänkte du på egentligen?
    Haha..studsar...

Ja - ligga sked. Jag sover bäst med en sadist väldigt tätt bakom mig. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:44:26 följande:
    Haha..studsar...

Ja - ligga sked. Jag sover bäst med en sadist väldigt tätt bakom mig. 
    Klart slöseri med tid att sova i ett sånt läge, om du frågar mig.
Svar på tråden Trash-tråden