• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:08:14 följande:
    Mmm, det är faktiskt mycket godare än vad det ser ut. Kossan åt allt. Jag som trodde jag skulle slippa laga mat ikväll men det finns inget kvar.

Kossan? Besök av svärmor?
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:02:34 följande:
    Jag ignorerar för fullt vad ni diskuterar. Ni skulle få en hel annan bild av mig om jag öppnade min käft....
    Får vi inte det varje gång du öppnar din käft och ditt hetsiga humör ploppar ut Drömmer

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:09:12 följande:
    Haha ja, for whatever it is worth.

Vad har du för tankar? 
    Jag har svårt att tro att det skulle bli skillnad om staten få mer inflytande. Men jag tror helt på att den temabaserade undervisningen inte kan konkurrera med mer fokuserad undevisning.
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:07:45 följande:
    Hahaha...

Ok men kom igen, hur känner du i åldersfrågan?   
    Ja hur känner du Rose? Ny blev ju jag sjukligt nyfiken också
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:09:04 följande:
    Ja världen hade varit trist! Vi hade dessutom förlorat stort på det, för vi hade inte fått något som helst hum om andras värld eller tänk och stagnerat hela högen för ingen hade haft någon vidare personlig utveckling att tala om.

Du har så rätt så!
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:10:05 följande:
    Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
    Och pastasallad är ju grymt! I med lite av varje, på nån bra dressing och lite tsatziki till sen är man hemma! Räddat många luncher!
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:07:43 följande:
    ahhahaha tur för mig och Rose då Kan vi slåss själva eller slåss, hon har ju redan en. Så jag får fortsätta kriga med mina väderkvarnar och se viktig ut.

Bara en tanke här, men för min del spelar ju min personliga erfarenhet in, de som verkligen sett mest gulliga och pojkaktiga ut har varit de som är brutalast när det väl gäller. I sista änden är det ju ändå drag i personligheten som avgör och en man kan vara hur vacker som helst, så man får tårar i ögonen, men om han öppnar munnen och är helt pantad så går han ju bort ändå för min del.

Jag är mer för detaljer, kan vara allt från vackra ögon, till händer, nått ärr som ger utseendet karaktär, ja lite vad som ihop med personligheten då som avgör.

Absolut.
    För mig är humor enormt viktigt, jag gillar män som vågar vara lite galna, göra lite knäppa saker, men samtidigt har ett djup och en självinsikt som slår det mesta...som har en livserfarenhet som gör att han kan förstå mig och relatera till hur jag känner.
    Gillar kreativa män, hatar torra män...

Utseendemässigt håller jag med dig, angående detaljerna. Han blir vacker när han känner sig själv...   
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:07:43 följande:
    ahhahaha tur för mig och Rose då Kan vi slåss själva eller slåss, hon har ju redan en. Så jag får fortsätta kriga med mina väderkvarnar och se viktig ut.

Bara en tanke här, men för min del spelar ju min personliga erfarenhet in, de som verkligen sett mest gulliga och pojkaktiga ut har varit de som är brutalast när det väl gäller. I sista änden är det ju ändå drag i personligheten som avgör och en man kan vara hur vacker som helst, så man får tårar i ögonen, men om han öppnar munnen och är helt pantad så går han ju bort ändå för min del.

Jag är mer för detaljer, kan vara allt från vackra ögon, till händer, nått ärr som ger utseendet karaktär, ja lite vad som ihop med personligheten då som avgör.
    Hehe, du får sikta in dig på armenier. *Tipsar*

Håller med om allt. För mig är ögon viktigast och sen händer. Ja, jag vet att jag låter knas men killen måste ha stora händer.

Absolut är personlighet viktigt också men det tillsammans med ett utseende är ultimatum.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:05:17 följande:
    Jag tror iofs inte att åldern är det viktigaste om man ska hitta någon att leva med, då är det nog i slutändan helst andra saker om är viktigast. Men du, om du går ut och klipper gräsmattan så kanske du gör ett fynd? Du vet, rå om sin trädgård och sådär?
    Hahhaha ja joo alltså, när jag gör det så brukar resultatet bli att mina grannar (männen också kommer ut och klipper gräset. Nu har min klippare pajjat och jag köpte en handgräsklippare men det är för högt det bara går inte. Känns lite som max otur när både klippare och trimmer bara lägger ner!

Nä jag satsar på sola rumpan nästa sommar när de bygger ut 45 ordentligt, som de ser ut nu står det mest still iaf vid den delen jag bor
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:10:05 följande:
    Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
    Jag är van och jag älskar att laga mat.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-08-28 15:11:31 följande:
    Jag har svårt att tro att det skulle bli skillnad om staten få mer inflytande. Men jag tror helt på att den temabaserade undervisningen inte kan konkurrera med mer fokuserad undevisning.

Jo jag tror det skulle bli ganska stor skillnad.
    Kommunen har ju fördelen att den är mer flexibel och känner skolorna på ett sätt som staten inte riktigt kan.
    Men staten borde kunna styra upp på ett annat sätt och se till att de ekonomiska skillnaderna inte blir så stora. Lärarna har fått större tolkningsutrymme vad gäller riktlinjer och annat, detta är både bra och dåligt. Bra om vi har riktigt bra, välförbereda lärare.
    Alla är inte det, alla är inte ens behöriga.
    Lärarlicensen är ett steg framåt här.

Har mycket mer att säga men hinner inte nu.      
Svar på tråden Trash-tråden