• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 23:20:53 följande:
    Ser du alla frågetecken i mitt inlägg du citerar? Förtydligande (då det uppstått missförstånd ang det tidigare i tråden)

Ser ut så här ---> ?, och stavas F R Å G E T E C K E N.

Jag säger ingenting om dig. Jag bildar mig en uppfattning baserat på hur du uttrycker dig i skrift här inne. Ett ord som förklarar vad det handlar om är spekulation. 
    Det är roligt att analysera och spekulera och du ger mig verkligen bränsle genom dina slagkraftiga ord.

Menar du på något sätt att jag alltid är skyldig att svara på alla frågor folk ställer till mig, även de som tex förefaller vara framtänkta efter att någon har trillat från tjugonde våningen med huvudet före?

Det står dig fritt att uppfatta mig precis hur du vill. Om du på allvar är intresserad av att analysera andra människor föreslår jag att du börjar med dig själv, det brukar vara lärorikt. Skulle det bli för jobbigt kan du kanske prova med en gurka istället, som substitut.
    The hard way is the right way.
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:27:03 följande:
    When you're arguing with a fool, make sure she isn't doing the same thing...
    Jag gillar denna:
    "Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience." 
  • Smecker
    straight arrow skrev 2012-01-05 23:30:10 följande:
    Jag gillar denna:
    "Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience." 
    Jag gillar denna:
    Skriv inte saker på nätet som du inte kan tänka dig att skriva när din respektive sitter bredvid och läser. 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • I Blackrose I

Kyss Kyss

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Ja, jag saknar självkontroll helt och hållet. Erkänner. Skrattande

• Aynrand
    Memoar skrev 2012-01-05 23:28:31 följande:
    Mmm... och eftersom du talar för fler än dig själv så väger din åsikt tungt! Även det faktum att du är en inventarie i tråden.

Fint ändå att du är lojal!
    jag talar för mig själv
    är det bra med dig?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:32:45 följande:

Kyss Kyss

Hej!!!!! Hjärta

Allt bra och så? 
  • Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-05 23:28:31 följande:
    Mmm... och eftersom du talar för fler än dig själv så väger din åsikt tungt! Även det faktum att du är en inventarie i tråden.

Fint ändå att du är lojal!
    Jaa, Aynrand talar för samtliga i tråden, det lovar jag. Ja, utom det det slemmiga kräket som rymt från sin håla i gödselstacken. Hon som kom in rätt sent i handlingen. Jag tror inte du är mer korkad än att du fattar vem jag menar. Jag vill ju inte peka ut någon. Så taskig är jag inte.

Fast..........fan vet. Du får väl skicka PM om du behöver hjälp.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • och
    Aynrand skrev 2012-01-05 23:33:44 följande:
    jag talar för mig själv
    är det bra med dig?
    Du kan få tala för mig med i det här fallet. Men bara i det här fallet, och absolut inte något när det gäller brödrecept.
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-05 23:33:48 följande:
    Hej!!!!! Hjärta

Allt bra och så? 

Hej Kyss

Det är bara bra med mig. Tack. Hur är det med dig/ni?