• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:34:33 följande:
    Jaa, Aynrand talar för samtliga i tråden, det lovar jag. Ja, utom det det slemmiga kräket som rymt från sin håla i gödselstacken. Hon som kom in rätt sent i handlingen. Jag tror inte du är mer korkad än att du fattar vem jag menar. Jag vill ju inte peka ut någon. Så taskig är jag inte.

Fast..........fan vet. Du får väl skicka PM om du behöver hjälp.
    Eller så kanske du bara kan skicka ett mail och säga att du är kåt och vill ligga?
    The hard way is the right way.
  • I Blackrose I

Vad bråkar ni om? Jag har inte bråkat med någon på väldigt länge.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:36:22 följande:

Hej Kyss

Det är bara bra med mig. Tack. Hur är det med dig/ni?   
    Alldeles som vanligt. Har beklagat mig över vädret tidigare i tråden.

Kan jag komma och hälsa på i några veckor?  
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:37:21 följande:

Puss Rose!!!
    Eau de Salope
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:37:21 följande:
    Hej Rose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hur är läget med dig, hur var din Jul on the west coast?

har du landat i en vardag och återfått dina snuskiga tankar?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-05 23:38:00 följande:
    Alldeles som vanligt. Har beklagat mig över vädret tidigare i tråden.

Kan jag komma och hälsa på i några veckor?  
    Lillasyster har gnällt i timmar senaste dagarna. Här är det faktiskt jättefint väder. Känns så taskigt och skryta.

Lovar du att ta med Anton och ha trekant med mig?    
  • Memoar
    och skrev 2012-01-05 23:28:33 följande:
    Menar du på något sätt att jag alltid är skyldig att svara på alla frågor folk ställer till mig, även de som tex förefaller vara framtänkta efter att någon har trillat från tjugonde våningen med huvudet före?

Det står dig fritt att uppfatta mig precis hur du vill. Om du på allvar är intresserad av att analysera andra människor föreslår jag att du börjar med dig själv, det brukar vara lärorikt. Skulle det bli för jobbigt kan du kanske prova med en gurka istället, som substitut.
    Ännu en gång ett mycket relevant och välskrivet inlägg. Du failar dock ganska rejält när det gäller att förstå och ta dig till vad en text verkligen "talar" om (ser du de två tecken som sitter bredvid ordet talar, de betyder ngt och jag vill bara undvika ev missförstånd)
     Men som sagt, ditt sätt att uttrycka dig på imponerar. 
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2012-01-05 23:38:47 följande:
    Hej Rose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hur är läget med dig, hur var din Jul on the west coast?
    har du landat i en vardag och återfått dina snuskiga tankar?
    Hej Kyss

Ja, jag har landat och jag tror jag var en riktig dramaqueen innan vi åkte. Det är inte alls så som jag tänkt mig. Visst, det är fortfarande jobbigt men jag har vant mig.

Jag har alltid haft mina snuskiga tankar. Är ju skadat som du vet.

Julen var helt underbar och likaså nyår. Här firar man allt så himla ståtligt och ska verkligen visa sig vara BÄST och störst på ALLT. Jag saknade julskyltningen i Sverige.     
  • Aynrand
    Memoar skrev 2012-01-05 23:40:44 följande:
    Ännu en gång ett mycket relevant och välskrivet inlägg. Du failar dock ganska rejält när det gäller att förstå och ta dig till vad en text verkligen "talar" om (ser du de två tecken som sitter bredvid ordet talar, de betyder ngt och jag vill bara undvika ev missförstånd)
     Men som sagt, ditt sätt att uttrycka dig på imponerar. 
    vad har du att bjuda på?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:38:43 följande:

Puss Rose!!!

Puss på ena bröstvårtan.

Hur gick det med piercingtankarna? Blev det av?