Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-11-14 21:21:34 följande:
    googlade henne...mkt silikon....
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-14 21:21:34 följande:
    googlade henne...mkt silikon....

Hon lär inte behöva vara rädd att drunkna i alla fall. Flyter bra
  • PrimitivMan

Lagom doft är en nyans av parfym. Det är lite motbjudande med kvinnor som dränker sig själva i starka dofter och som är livrädd för naturliga dofter. Vem vill ha en parfymerad fitta? Sperma som smakar menthol?

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 10:22:40 följande:
    Vem har pratat om att dränka sig i parfym?

Alla parfymer och dofter, även naturliga, kommer i varianten lagom. 

Nej jag har inte sagt att ni undersköna och fantastiska kvinnor i den här tråden gör det . Jag menar rent generellt när man gör det. Typ dränk alla naturliga dofter. Inte för att jag direkt vill känna svettlukt, men en naturlig lukt i kombination med en lagom nyans av parfym är sexigt.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 13:22:42 följande:
    The pot calling the kettle black.

Typ . Dock behöver inte "pervosar" betyda något dåligt. Beror på vad man har för referensramar.

Pervosar!!! (inkluderar Agri) 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 15:22:01 följande:
    Självklart är det inte dåligt PM.
    Du pekar alltid ut det självklara

Någon måste förklara för de som smyger runt i trådarna och kanske inte har alla definitioner klara för sig. Som att tex "Slyna" inte är ett skällsord utan något fint.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-15 15:52:24 följande:
    Wtf??? Inga jäkla gelehallon el annat mög i min rumpa. En kropp (inkl baken) ska lukta naturligt.

Så sant. En slyna skall lukta (och smaka slyna). 

Mmm en fuktig kåtslyna med lätta inslag av läder är en trevligt doft. Eller en Champagnesmakande djupkyss med en kvarhängande bouquet av fellatio.

Jag har lämnat det här med vinprovning bakom mig och tycker det är betydligt roligare med slynprovning.

Haha jag kommer alltid att tänka på bröstvårtor när jag äter gelehallon. Känns en smula kinky att äta.   

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-15 17:06:48 följande:
    Hej alla fina ni!
    Vilket intressant samtal jag har missat...älskar allt som har med rumpa att göra haha
    Jag ser fram emot att logga in igen runt 22.30 när jag kommer hem igen och snuska/läsa era inlägg om hur en slynas anus skall smaka o lukta haha

ps: jag är en riktig kulturkofta ikväll för jag skall på genrep på operan .... gäääsp!
    jag får väl leka fickpingis

Nähä, har absolut inte märkt att du är intresserad av allt som har med rumpor att göra .

Om jag skall uttrycka min ödmjuka inställning i frågan så tycker jag inte en slynas anus skall smaka och lukta något speciellt. Varken hallonbåtar eller eh suspekta dofter. Då vill jag inte ha varken min näsa eller tunga för nära.

Fickpingis är en utmärkt syssla på kulturkvällar. Eller ännu bättre, det är att gå ut kalsingar och använda byxor med hål i fickan och sen säga åt sitt kvinnliga sällskap "Jag har något i min ficka åt dig".

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 18:23:17 följande:
    Sluta runka på operan Aynrand!
    Herregud.

En del föreställningar låter lite porriga. Cosi fan tutte tex
  • PrimitivMan
    Vad har du i fickan, Jan?
    Är det en jättebanan?
    Är det en rullad affisch,
    eller kanske pain riche,