Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 21:53:41 följande:
    Vad tror ni om den här baletten?
    The Slutcracker.

Mitt intresse för balett ökade genast.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Det stora problemet är att jag är helt övertygad om att SD kommer att vara det 3:e största partiet efter nästa val. Om inget görs åt dem. Tror dock inte att enbart spela ut rasism kortet fungerar. Det får dem att framstå som martyrer för att de är så "icke-PK" och de enda som vågar säga "sanningen". Värsta är att SD är starkt bland ungdomar. SD känns dessutom lite anti-etablissemang och det lockar unga.

De måste förlöjligas på ett bra sätt. Bli framställda som ocoola, trögtänkta och reaktionära. De måste angripas i sina andra frågor. Från håll de inte förväntar sig. 

SD är ett obehagligt parti på ett helt annat sätt än vad tex  Ny Demokrati var.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-16 10:45:50 följande:
    Kruxet är ju att det är ett rent missnöjesparti. De står och lallar om allt de ska göra bättre. Om som ska få mer pengar och guld och gröna skogar. Och inte en sund plan öht hur de ska finansiera det. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker. Men min uppfattning om SD-anhängare är att de är fullblodsegoister - "så länge jag har det bra så skiter jag i alla andra".
    Det skrämmer mig att man skickar fram sådana pappskallar. 

Deras recept är enkelt. Problemet är invandringen. Löser man det så ordnar sig allt annat typ. Korkade människor vill inte få krångliga svar. De vill ha enkla svar. Kicka ut blattarna och sen är det klart!
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:41:45 följande:
    Lite svartsjuka ja.. men jag ville upp till Umä för att krossa denna bruds pannben för att sedan pissa henne i munnen. Solig

Eventuellt skulle jag nog villja häfta ihop hennes två blygdläppar mot varandra och hänga ut henne på något fint träd för allmänbeskådning efter att jag karvat in "Äckelpäckel" på henne. Tihihih Oskyldig

Svartsjukan är en hemsk känsla.. 

Det lät som en rejäl svartsjuka det där. Du låter en smula upprörd minst sagt.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-16 11:05:01 följande:
    Pluttan?! Hmm.. Är det en komplimang eller en förolämpning?
    Åh, har du?! Varför var inte jag med???

Hej BJ! Så bra att ni mår bra, har nallen vågat sig till gymmet än?

Jag mår helt ok, har jobbat för mycket under hösten bara...
    Det är alltid lite svårt att veta ifall det är en komplimang eller förlämpning när det kommer från Agri .
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-16 11:15:10 följande:
    Som sagt, är egentligen inte sur på henne, utan på situationen och det att hon är så söt. :( 

Min frusteration bara åkte ut över henne.  

Kan ju vara irriterande att någon annan är söt . Men du är ju du och den din man är tillsammans med. Oavsett hur söt nu den här andra bruden är. Och du är söt själv ju (förutom på någon bild ). 

Ta en bild på din nyknullade fitta och skicka den till henne som hämnd. Typ "Tack för du kåtade upp min man med snuskbild. Nu fick jag mig ett rejält knull."   
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-16 11:25:41 följande:
    PM: haha, tycker du?
    Jag har iaf bestämt mig för att tolka Pluttan som att Agri tycker att jag är liten å söt och behöver tas omhand...
    Det menade hon säkert. För det stämmer ju har jag hört. Att du är liten och söt (fast inte så oskyldig kanske??).
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:12:02 följande:
    Jag sjunger så uselt att när jag använder Sound Hound får jag upp "only one person at the time please"

Haha. Du skall nog inte använda dina orala förmågor för sång .
  • PrimitivMan

Usch tala inte om alkohol . Jag är extremt bakis efter att ha haft AW from hell med en kompis igår. Jag vill knappt ens tänka på alkohol.

Jag skulle behöva en vän kvinnas omsorg.  Badda min panna och låta mitt huvud vila mellan sina bröst. En liten avslappnande avsugning vore också trevligt. Tack!

Svar på tråden Trash-tråden