Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-11-20 18:43:17 följande:
    Min kropp är pervers, i alla hänseenden. Den kommer därför inte att läggas ut i tråden.
    Känner mig naken nog som la ut min mun här.

En matchande kropp till sinnet alltså
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 20:24:26 följande:
    Äsch jag är inte intresserad av att se någon av er naken.
    Sitter på den finaste rumpan och har njutit av den största kuken.

What's left?

Nej men vi är intresserade av att se dig naken . Ur ett rent estetiskt perspektiv.

Psst tänk om kukångestmannen läser i tråden. Då lär han ju få vatten på sin kvarn (fast det klarar han iof på egen hand)  
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:50:13 följande:
    Jag är så läraktig så Agri!
    Men det är dumt att stressa?!

Nänä, eller hur NG... Eller hur.

Ooh, Anton! Tack! (men kom igen, du behöver inte slå knut på dig själv. Förälskad är en lätt överdrift).

I Anton speech innebär "förälskad"= "Jag tar dig gärna i tvåan"
  • PrimitivMan
    straight arrow skrev 2012-11-20 21:59:57 följande:
    Men va 17, här har jag strippat och tänt mysbelysningen och tagit fram videokameran och allt möjligt... 

*surar* 

Jag också. Har lagt mig naken på björnfällen  framför en brasa och med en röd ros mellan skinkorna. Helt i onödan
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 22:03:55 följande:
    Ja det skulle vara jobbigt (för honom).

Jag har hittat en annan tråd att bråka i, där hänger "Gammel Ola" som inte är en gullig typ.

Gammel Ola?? Vad för tråd?
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-20 22:06:28 följande:
    PM: okej, tack för översättningen. Jag säger ju att jag är oskyldig och ingenting förstår!

Och när som helst? Imorn?

Jo jag har ju förstått att du är sn'll och oskyldig. Du skall hålla dig borta från Agri och de där andra stygga flickorna. Kom och sätt dig här i farbror PMs knä istället så är du trygg...
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 22:06:59 följande:
    Den handlar om rasism så den är inte så rolig.
    Men "Gammel Ola" har iaf kommit fram till att "negrer våldtar" och att det har något att göra med att de har runt 70 i IQ, rent generellt.
    Men ifrågasätt inte Gammel Ola. Det är nämligen åsiktsförtryck av extremvänstern.

Låter som ett troll eller om inte, någon som inte är lönt att spendera tid på. Det är inte personer som yttrar sånt som är de farliga. Det är de som smyger in till ytan oskyldiga påstående med en underförstådd rasistisk udd. De är värda besväret att exponera och dra ur dem vad de eg mena.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 23:30:15 följande:
    Ja, vad leker vi?

Gömma korven?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 08:20:16 följande:
    Jag ska göra te...
    En STOR kopp te. Har krigat med min dotter hela morgonen och förtjänar te.

Bara för att du skall uppskatta det du har idag så skall jag berätta för dig att det blir mycket värre i tonåren . Tänk dig så här: Tag din egen PMS, kombinera det med tonårstrots, mamma är jordens mest korkade människa, känslostormar, dram queen  och rör om lite. Slutresultat: WW3. 

.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-21 09:18:27 följande:
    that´s the shit!

Det kräver humor för att överleva där som man---omgiven av PMS kvinnor i alla åldrar

Haha ja det är ett h-e att vara man ibland . Nyligen hade jag trippel PMS + att tom hunden löpte. Det är då jag sätter mig vid datorn och gömmer mig.
Svar på tråden Trash-tråden