PM: okej, tack för översättningen. Jag säger ju att jag är oskyldig och ingenting förstår!
Och när som helst? Imorn?
Jo jag har ju förstått att du är sn'll och oskyldig. Du skall hålla dig borta från Agri och de där andra stygga flickorna. Kom och sätt dig här i farbror PMs knä istället så är du trygg...
Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 22:06:59 följande:
Den handlar om rasism så den är inte så rolig.
Men "Gammel Ola" har iaf kommit fram till att "negrer våldtar" och att det har något att göra med att de har runt 70 i IQ, rent generellt.
Men ifrågasätt inte Gammel Ola. Det är nämligen åsiktsförtryck av extremvänstern.
Låter som ett troll eller om inte, någon som inte är lönt att spendera tid på. Det är inte personer som yttrar sånt som är de farliga. Det är de som smyger in till ytan oskyldiga påstående med en underförstådd rasistisk udd. De är värda besväret att exponera och dra ur dem vad de eg mena.
Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 08:20:16 följande:
Jag ska göra te...
En STOR kopp te. Har krigat med min dotter hela morgonen och förtjänar te.
Bara för att du skall uppskatta det du har idag så skall jag berätta för dig att det blir mycket värre i tonåren . Tänk dig så här: Tag din egen PMS, kombinera det med tonårstrots, mamma är jordens mest korkade människa, känslostormar, dram queen och rör om lite. Slutresultat: WW3.