Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-11-19 09:56:26 följande:
    Det är fint att du känner till dina styrkor och svagheter.
    Jag vill sovaaaaaaaaaa...... ZZZZZZZZZZZZ 
    Haha. Ja kan småfuska lite med insomning men väckningar är vår specialitet.

Just nu erbjuder vi extrapris på "Sleeping Beuty", vår mest exklusiva morgonväckning som rekommenderas av nio av tio slynor.  "Även en prinsessa blir alldeles vaken av att känna en styv kuk i baken". 

Kan nog få till ett fint paketerbjudande just nu.    

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 10:02:07 följande:
    Då har du förstört min fantasi .

Män asså... 

Eh vilken fantasi då? Om din fantasi var en man som får manikyr/pedikyr så hoppas jag att jag missförstått för den bilden känns lite ehh.

En sak som jag just kom att tänka på är att det faktiskt känns väldigt erotiskt att måla (som man att göra det alltså) en kvinnas tånaglar. men inte måla fingernaglarna på samma sätt. Hmm jag är nog lite fotfetisht light (el bara allmänt kinky). Att använda min (villiga) tunga funkar bra det med, dock har jag tyvärr inte simultankapaciteten att måla tånaglar och använda tungan samtidigt.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 11:18:51 följande:
    Nej min fantasi var en kvinna med en mans tunga mellan benen. Du gjorde den till en kvinna med en kvinnas tunga mellan benen.

Eller missförstod jag? 
    Nej precis. Fast just det scenariot tänker jag om jag tittar på "skönhetsbehandlingen". Deltager jag så kan jag ta hand om tungdelen. 

Haha extremt klicheaktigt, men den scenen tänker jag mig en naken kvinna endast iklädd en fjäderboa .
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-19 12:16:21 följande:
    Nu är jag visserligen Italien-fan men är det inte Champagne kan man lika gärna låta bli det mousserande. Ja, kalla mig snobb men det känns som jag testat all världens cavor, prosecchi, sydafrikanskt och amerikanskt bubbel och de smakar alla pyton. Jag tar hellre ett glas äkta vara än en flaska dussinbubbel. Har man inte tillgång eller råd med det äkta är det mycket bättre att njuta av ett vanligt gott vitt vin.

Det är vad jag har att säga om den saken. Fortsatt trevlig måndag.  

Du är en snobb , men jag håller med. Det är sällan som mousserande kommer upp i samma klass som äkta vara. Fast jag köpte ett som faktiskt var rätt hyfsad, tror det var den här http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=7688 men inte helt säker. Får väl testa igen och se. Annars så brukar Kastrup ha Pommery till ett väldigt bra pris (även om man flyger inom EU), ca 200 DKK väldigt prisvärt!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 13:00:56 följande:
    Ingen ska titta på den PM, jag skapade en oas för kvinnlig njutning.

Och jag känner mig väldigt bitchig idag, så din fantasi gills inte. Eller något.

/P M(aria) S 

Du har givetvis rätt NG. Som alltid. Självklart. (smyger försiktigt iväg)
  • PrimitivMan

Är det någon mer än jag som stör sig på användning av dej/mej/sej istället för dig/mig/sig även om de numera är godkända. Eller är jag bara gammal ?

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-19 16:27:18 följande:
    Du är gammal PM men ja håller med dej.

Jag var helt övertygad om att du skulle skriva en sådan kommentar. Du är så förutsägbar. För att inte vara lika förutsägbar tänker jag inte säga vad du borde få .

Haha och "ja" istället för "jag" är minst lika irriterande.  Grrr 
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 18:12:07 följande:
    Jag som är DANSK, får jag göra som jag vill, PM ???

Som din trogne vapendragare vill jag inte riskera reta upp dig i onödan...... 

Haha ja det är en acceptabel ursäkt. Fast du har ju en rätt så korrekt svenska. Det är bara din användning av fet och kursiv stil som är lite speciell. Men det är ok, det är ju ditt signum liksom.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 18:42:05 följande:
    Det var synnerligen gott å höra min vän, så om nån jävel får för sig att gnälla på mig, eller min stavning, eller min fetmärkning, eller min kursivering, så kommer jag hänvisa till dig, PM, att du har granskat och godkänt min grafiska design.

Tack, PM, jag visste att du är en kompis att lita på.Glad

Att vara dansk är en ursäkt för det mesta. Fungerar alltid. "Ja han är ju dansk" så rycker de flesta på axlarna lite förlåtande.

Din grafiska design är för jävlig, men den är iaf din egen.   
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-20 20:04:15 följande:
    Nu tycker jag du har en trist inställning NG.
    Vi frågar de andra.

Vilka tycker att NG ska lägga upp en nakenbild på sig själv?

Ja!!!
Svar på tråden Trash-tråden