Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:49:11 följande:
    Tequila bart (eller ännu hellre Mescal) är ju också macho dryck. Tequila Slammers kan gå rätt bra. Tequila med salt+citron är lite B/wannabies om det inte är så att man tar det från varandras kroppar nakna.

Det är för övrigt väldigt många macho poäng att svälja masken som ligger i Mescal. 

Absinthe är ju givetvis med på listan över ok drycker att dricka. Pernod/Ouzo/Raki etc med för den delen (har en gång i tiden fått ångra orden "Nu skall jag visa er hur man dricker Pernod som en man")
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Grr  vad jag känner mig allmänt irriterad idag. Har fått lägga band på mig själv i flera mail idag för att inte skriva vad jag egentligen tänker mer än en lätt konfrontationssökande knorr

Jag är så j-a uttråkad och trött på mitt jobb. Less på "livet hemma". Inget nikotin på 1.5 vecka. Kåt och lider av starkt behov att smiska en rumpa. Dåligt väder.

Kanske skall ta ut lite aggressioner på trista frigida FL-kärringar. Hmm. Lämpliga ämnen "otrohet" (funkar alltid), "Riktiga kvinnor sväljer och tar den i tvåan" eller kanske den här: "Frigida tråkiga kärringar skall man bunta ihop och slå ihjäl och begrava upp och ned och använda dem som sparbössor. Någon annan användning för deras fittor finns det ju inte". Haha den var rätt bra när jag tänker efter. Fast alla tror bara att man är ett troll och inte menar det .

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-21 16:05:11 följande:
    ......känner att jag smyger ut här ifrån igen... verkar farligt här. 

Haha så farligt är det inte. Jag skäller mer än jag bits
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-21 19:59:29 följande:
    Hej alla!

jag tror att jag håller på att insjukna i något förkylning eller nåt...jag är frusen och har ont i huvudet....
    jag blir säkert impotent också

haha, kvinnor de pratar om hur jobbigt det är att föda barn. Men vad är det mot att vara förkyld .

Inte skämta om att bli impotent. Det är min värsta noja.  
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-21 22:40:50 följande:
    stolen är en välkänd och exklusive kontorsstol

det är meningen att hon skall sätta sig på knä på den och bli tagen bakifrån såklart...

Det är säkert en sittriktig stol och bra för ryggen under långa kontorspass. Men är den bra att knulla i är frågan. Den ser lite klen ut. Behöver ett rejälare ryggstöd. En snurrfunktiom på en stol kan dock ha sina användningsområden.
  • PrimitivMan

Haha det postas bild på lättklädda flickor och det urartar i inredningsdiskussioner. Och när det är inredningsdiskussioner så slutar det i analsexsexdiskussioner (el tja de flesta ämnen hamnar till slut där). Intressant fenomen .

För övrigt skulle jag behöva en bra, stabil, snygg och helst billig kontorsstol. Jag brukar kvadda kontorsstolar efter ett tag (och då har jag inte knullat sönder dem; el iaf inte majoriteten)

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 23:10:12 följande:
    Fast du ska veta PM, att många diskussioner med Aynrand slutar i analsex.
    Eh jag menar slutar i analsexdiskussioner.

Haha en liten freudian slip där .
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-22 00:34:55 följande:
    Jag är visst aldrig inloggad samtidigt.

Antar att jag har missat X antal bilder på rumpor från Birger, analsexinlägg från A och NG samt klagomål från Agri om att hon inte har fått smisk.

Rätt så väl?   

Ungefär så ja. Nu saknades det bara att du skall klaga över att du inte blivit rejält genomknullad så är det komplett
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-22 00:42:25 följande:
    Precis.

Det har jag nämligen inte.

Och så ska du erbjuda dig att ställa upp med eftersom du är en så gentleman.    
    Stackars dig. Ja jag borde ju ställa upp egentligen för den goda sakens skull. En slyna som inte blir omhändertagen är en styggelse.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-22 00:49:35 följande:
    Ja, precis.

Du är ju dessutom en så godhjärtad person, jag tror inte du har något val här faktiskt.  

Haha. Nej det känns nästan som jag inte har det. Hmm varför får jag en känsla av att bli manipulerad .
Svar på tråden Trash-tråden