Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-04 10:58:24 följande:
    Whai not, min bäste herre? 

Ibland får man sådana behov att gömma sig från omvärlden. :) 
    Mmm, den kan möjligen leta rötter, strutsen, vill den undkomma fara springer den utav helvete i stället. Kan hålla 60 km/h på en sträcka av 4 kilometer. 

Hovet i sanden är en myt..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-04 11:03:26 följande:
    Jag gillade myten, den speglade vad jag kände.. dessutom, tänk så söt jag skulle bli med röven upp i luften och plytet undangömt. :> 
    Jag förmodar du tänker naket här !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 08:16:20 följande:

Jag tycker uppriktigt synd om Anton

som ska behöva smiska alla de där tjejerna samtidigt. Han kommer vara helt slut efteråt. Rynkar på näsan
    Ja du, Birger, som jag ser det, är det ditt dåliga samvete som tynger dig efter den fruktansvärda förolämpningen du hävde ur dig, mot mig, under gårdagen, men hav förtröstan, Birger, jag mår, trots påhoppet, riktigt bra idag eftersom jag skall gå i ide med min kvinna,Hjärta och då får jag knulla henne hur jävla mycket jag vill under tiden. Så mitt humör är synnerligen gott...

Vad gäller piskandet av alla dom underbart vackra arslena du hänvisar till, Birger, så skall jag nog fan klara av det också, jag är vältränad, tro mig, dessutom har jag tänkt hyra in både PM och Aynrand som medhjälpare, och som dom goda samhällsmedborgare dom två herrarna ju är.....så ställer dom upp helt gratis och utan några som helst krav på motprestation från min sida.

Jag ser framtiden an med tillförsikt....
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-04 11:08:27 följande:

jag tänker alltid naket
    ,

Jag har påverkats för mycket utav männen i mitt liv.. uppfostrad utav män, stora norska skogshuggare.. flanellskjortor och håriga bröst! 

I så fall håller jag med dig.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-04 11:17:44 följande:
    Duktig gubbe! *klappa hjässan och klia bakom örat*
    Mmm, jag vet hur det skall skötas när en riktig dam skall charmas....
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-04 11:31:17 följande:
    jag brukar iaf inte iaktta när män försöker lägga in en stöt, kanske något jag borde börja med? 
    Du märker om jag stöter till.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-04 11:24:09 följande:
    Glöm inte att Birger förolämpade mig med igår.

PMS kanske? 
    Ja, Birgers uppträdande igår var synnerligen oetiskt och jag förstår om hans samvete tynger honom. Jag vetifan om jag hade fixat dagen utan en rejäl näve Stesolid om jag hade varit Birger idag. Usch å fy....
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-04 11:47:25 följande:
    Om jag nu skulle vilja märka det ja, annars låtsas jag som att fåglarna kvittrar..
    Givetvis....
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 12:03:29 följande:
    Det måste även varit därför som jag nu fixat fram den här bilden åt dig:

Man ser på hennes kroppstyp att jag inte tog fram den för min egen skull.

Såhär står det på sidan: The Military Body Painting Calendar is dedicated to the men and women of the United States Armed forces who have been fighting the war on terrorism since 2001
    Jävlar i mig, Birger, allt var förlåtit sen tidigare, men nu är det ännu mer förlåtit

Tack. Så mycket. Vilken fin dag det blev idag....

• Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 12:03:29 följande:
    Det måste även varit därför som jag nu fixat fram den här bilden åt dig:

Man ser på hennes kroppstyp att jag inte tog fram den för min egen skull.

Såhär står det på sidan: The Military Body Painting Calendar is dedicated to the men and women of the United States Armed forces who have been fighting the war on terrorism since 2001
    M-16 är förvisso inte mitt favoritvapen, Birger, men det finns en sak som drar mer här, å det är sprin.....sprä.....hjälmen, en fin hjälm hon har längst upp. På huvudet.

Tack. Igen då.

Jaja, jag var tvungen till att nämna nåt om trivselspridaren också. Även om jag föredrar en Barrett M82 A1..... ett kaliber .50 snipergevär för er som möjligen undrar.
Svar på tråden Trash-tråden