Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-10-03 23:05:55 följande:
    Hur många har du fått? Noll?

Jag kan maila dig om en stund och skriva vad jag vill göra med din söta rumpa. Okej?  
    Vore det lämpligt om jag följde ditt exempel ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-03 23:16:08 följande:

Maila mig i stället. Jag bryr mig ju faktiskt.
    I så fall vill jag också se din klitta, Agri.

Har vi en deal ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-03 23:12:35 följande:
    Ja. NG kan behöva lite övning, dig borde hon ju svara hövligt av rädsla för repressalier.
    Mmm, ja, jag har dessutom annat hon kan få öva på också....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-03 23:27:31 följande:
    Jag råkade visst skicka det till Anton. 

Fick ett väldigt exalterat svar precis.

Förlåt att jag gav dig falska förhoppningar.    
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-03 23:33:11 följande:
    Ja. Han hade visst en tidigare upplevelse med något liknande som han ständigt återkom till i tankarna.

Fast jag måste vara iförd läder under tiden. Har du något bra att låna ut? Gärna en keps, tyckte han? 
    Du vet att det där är ett av mina värsta trauman. Någonsin....
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-03 23:48:15 följande:

Tyskar i lederhosen ?
    En hel jävla långtradare full med tyska läderbögar ute efter en sak. En enda. Mitt rövhål. 

Dom hann inte ifatt mig, PM, men det var fan så nära. Kan du fatta vad pengar jag har fått lägga ut på antidepressiva efter det !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-04 00:03:36 följande:

Brukar du ha en sådan påverkan på bögar?
    Inte generellt, men det händer. Som synes.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-04 00:06:36 följande:
    Bortträngning kallas det, med en mer vetenskaplig term. Orsaken till att du gör som du gör är antagligen att du tyckte att det var obeskrivligt skönt men att det strider helt mot bilden av hur en idealman ska se ut.
    Jag blev väldigt trött, Älskling, det skulle du också bli om du sprang 93 kilometer utan paus. Det var allt annat än skönt. Det var jobbigt.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-04 10:51:30 följande:
    God morgon.

Jag funderar på att gå i ide. Vill någon göra mig sällskap? 
    yoohoo.gif
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-04 09:29:59 följande:
    Jag gillar sverige, Naturen är vacker, fin historia.. det finns öppenhet, och stjärterum, dock är jag pga egen erfarenhet för bitter på alla dem man faktiskt skall kunna lita på.. statstjänstemän, politiker, myndigheter.. 

Jag vill bara göra som strutsen, gräva ned huvudet. 
    Fast den gör inte det. Strutsen.....
Svar på tråden Trash-tråden