Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-04 12:27:36 följande:

Klart att man ställer upp för en god sak!
    Jag visste att du är att lita på, PM

Tack. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-04 13:12:59 följande:
    Kanske det, men jag tar det också duktigt ner i halsen.
    Jag älskar talangfulla kvinnor.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Det här är lite riktig kultur. En av mina absolut största idoler.

">

• Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 22:43:52 följande:
    Hur insatt är du i MMA och världens starkaste man?
    Magnus Samuelsson gjorde 17, eller om det var 19, reps i bänk på 60 sekunder. Med 190 kilo på stången, vid en av VSM-tävlingarna.

I intervjun efteråt tyckte han det var för lätt. "Man får sån pump när det är för lätt" sa Magnus, helt allvarligt och utan att vara skrytsam. Det var ett enkelt konstaterande från hans sida. Jag har gjort en sexa på 120 kilo. Det tycker jag, Birger, är hyfsat. Allt är ju som bekant, relativt.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-04 22:52:51 följande:
    Jag tror att Anton är FL's starkaste man!
    Vad gullig du är, Maria. På riktigt....4u
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 23:28:18 följande:
    Tack för tipset! Men Anton och jag är mer förtjusta i Bolt Thrower; vi tycker att den är häftig!

" rel="nofollow" target="_blank">

Precis, Birger, den är riktigt fet. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 07:58:59 följande:
    PM, jag skrev faktiskt det där medan jag drog ner trosorna och kissade
    Dagens ungdom !!!   Kan inte gå på skethuset utan att dom måste skriva på sina förgjordade mobiler. Samtidigt som nödvändiga behov uträttas. Sicket förfall vi har råkat in i, vi, som måste härda ut i dagens samhälle.....
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-05 08:08:00 följande:
    Hmmm jag har sovit gott och hade gärna sovit mera.....snart kommer helgen!

Hej alla
    Hej på dig troslös NG
    God morgon, Aynrandbörja inte dagen enligt nedan. Inget bra. Fast jag mår toppen. Hoppas du, å resten, mår ändå bättre...

fail 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-05 08:14:35 följande:
    Äsch Anton, så säger du bara för att du själv inte fixar att pinka och surfa samtidigt
    Var det så tydligt !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 08:19:31 följande:
    Åh....ungdom Hjärta
    Jag pratar ofta i telefon medan jag kissar faktiskt.
    Men kollar alltid om det är ok först

Både "och" och Aynrand har hört mig kissa.
    Du vet att du också vill. 
    Hmm.....
Svar på tråden Trash-tråden