Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 08:20:18 följande:
    Ja jag vill nästan dö lite när jag hör det där.
    Gör inte det, vi är för många som älskar dig, Maria.....Hjärta

Fast Birgers länk var bra. Nästan Rammstein-bra.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Nu tänkte jag gå å skita, ska jag ta med mobilen ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 08:27:04 följande:
    Allvarligt?

Tycker du verkligen att den var bra?
    Det var helt otroligt hemskt, jag började nästan gråta. 
    Nej.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:27:55 följande:
    Nej.
    Jag är inte skitnödig heller.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:28:20 följande:
    Jag är inte skitnödig heller.
    Däremot älskar jag dig, Maria...Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-04 15:36:05 följande:
    Men mest av allt älskar du..?
    DIG Hjärta....Gumman, jag älskar dig mest av alla, å jag hoppas Solen lyser på dig hela dagen, även om den döljs tillfälligt bak mörka moln, så känner du kraften, värmen och ljuset den förmedlar.

Puss. WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 08:31:29 följande:
    Du älskar alla Anton.
    Långt ifrån, Maria. Mycket långt ifrån...
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-05 08:52:59 följande:

jasså? Du är inte i klädd ett heltäckande linne knäppt ända upp till  halsen och i tjockt tyg. Allt för att undvika att en man får syn på lite hud och förvandlas till ett djur. .-)

En dutt parfym är annars en fullt tillräcklig nattklädsel för en kvinna.

Fast ovanstående klädsel är mer säker om man skall dela säng med mig och är rädd om sin dygd. En del går i sömnen, jag tafsar i sömnen. Jag är livrädd att dela säng med någon som jag absolut inte skall (eller vill) tafsa på. Vore tex rätt pinsamt om man delar säng med någon kollega och man klämmer honom på skinkorna eller skedar och mumlar "Känn så hård den är!" .   
    Hujedamej...repet nästa, den saken är klar. Fan va kvinnorna skulle sakna mig....
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-05 08:57:09 följande:

Det kanske finns en app så du kan föra statistik hur ofta du skiter, konsistens och mängd? Sen kanske man kan ladda upp informationen till en site där man kan jämföra med andra. Tävla om vem som skiter mest.

Tror jag måste göra en sån app. Fast först måste jag göra appen "MILF-hunter" (ni har väl sett Karatefylla?)  
    Maria tyckte inte jag behövde ta med mig mobilen när jag skiter. Och ja, PM, det är jag henne innerligt tacksam för.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-05 09:13:21 följande:
    Jag sa faktiskt "God morgon" :< 

Ni är inte mina idoler längre! Jag gör slut! 
    Förlåt så jävla mycket.

God morgon.....Solig 
Svar på tråden Trash-tråden