Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 13:33:16 följande:
    Jo det var det visst Anton!

Föresten uppmärksammade Aynrand att "No country for old men" gick på TV typ...förra veckan kanske. 
    Jag antar att du inte fullföljt vår överenskommelse och sett mina rekommendationer?
    Mitt hjärta brister ju Anron
    Jag inte bara såg på, utan även bloggade om din film!

prydligtperverst.blogspot.com/2011/07/anton-c...
    NÄ, DET VAR DET INTE......

Och, om du visste vad mitt samvete är kört i botten för tillfället, usch och ve, men, jag har iaf köpt hem och faktiskt bränt ut filmen, den skall nämligen beskådas på en riktig tv, så kära Maria, förlåt Anton för hans slöhet, han skall titta, lovar och svär. Har jag lovat, så har jag.

Ha nu en riktigt trevlig och härlig lördag, och så får du lov å ta dig ett ( eller 2 kanske ) helrör hyfsat rött. Som plåster på såren. Skål. Och än en gång : Förlåt.

Gravid

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2011-12-10 13:46:20 följande:
    Hört talas om stridspitt? Du har något i mungipan, darling.. låt mig torka bort det.
    Håhå.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 13:51:32 följande:
    Köpt hem och bränt ut? ?
    Vilken/a var filmerna? Jag minns inte ens.

Jag har inga alkoholhaltiga drycker hemma, får nog passera din ladugård och främja småböndernas gårdförsäljning av närprodicerat...   

Gravid
    Köpt hem och bränt ut.....Precis. Discshop har nya rutiner.

Du är alltid välkommen till Antons hölada. Det vet du.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 14:01:47 följande:
    Ah just det!

Jag tar med mig Anneli när jag kommer, ok? 
    Tycker jag är en alldeles utomordentlig bra idé, Maria. Lysande. Då bjuder jag glögg.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-10 14:03:54 följande:
    Vad tycker ni om de här benen? Om ni jämför med den förra benbilden alltså.
    Även om jag misstänker att dom förra var dina egna, så är dom fan så mycket snyggare än dom du la in sist.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-10 14:43:39 följande:
    Nu när ni säger det så kan jag absolut se att benen på den första bilden ser för manliga ut. De är för smala och vadmusklerna är för tydliga. Nu tycker jag inte att de är snygga längre.
    Du låter dig påverkas av yttre faktorer alldeles för enkelt, min bästa Birger. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-10 19:37:05 följande:

" target="_blank">

Hon passar bra i jeans.
    Jösses, det är vad jag kallar en röv..........
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:11:55 följande:
    Tack för stödet i porrtråden. Alltså den med porrbilden. Och nu, Maria, nu behöver jag ditt stöd i rimtråden. Julkalendern, således. Vinner jag går ju faktiskt priset till Rädda Barnen. Så gör nu ditt bästa .

Tack.

Mvh  : //Anton 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:30:00 följande:
    Haha du är ju knäpp Anton...

Gravid
    Jag tror jag har en hyfsad chans å vinna.

Gravid .........................Äpple
Svar på tråden Trash-tråden