• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 13:46:25 följande:

Haha nej. Ni är insatta i mycket, men jag anser att ni saknar det humanitära perspektivet, det utanför ekonomiska förklaringsmodeller.
    Föredrar slag med bältet om jag ska vara helt ärlig. Så human är jag.

Haha back on track .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce

Här drar man till skogs och när man återkommer pågår jordens nationalekonomiska debatt. Det senaste jag hörde innan det var diskussioner om någons rumpa. Intressant med högt och lågt.

Själv fryser jag om min rumpa.

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-10-28 17:06:11 följande:
    Här drar man till skogs och när man återkommer pågår jordens nationalekonomiska debatt. Det senaste jag hörde innan det var diskussioner om någons rumpa. Intressant med högt och lågt.

Vilken nationalekonomisk påverkan har din rumpa haft de senaste 5 åren?
  • Anton Chigurh
    VA I HELVETE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är det bara jag som har fått några fina arslen raderade ???   I denna tråden alltså.

Dom hade ju för fan tom trosor på sig. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 18:04:32 följande:
    Det har drabbat även Aynrand Anton...
    Jösses alltså, va fan håller dom på med !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-28 17:06:11 följande:

Dags att återgå till en angenämt låg nivå .

Jag har väldigt varma händer. Skall jag värma din rumpa?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Reflection, kan du vara jättesnäll och inboxa mig den där dikten som du sa att du kunde relatera till?
    Inte någon Majakovskij, jag vet inte vem som skrev den, en kvinna. Om hon som älskade.
    Jag har tänkt så mycket på den men den där tråden är så jäkla lång...