• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:20:16 följande:
    Det torde väl vara ganska enkelt att hitta en ersättare, eller?
    Den killen visste precis allt om mig och mitt liv. Att börja om från början är inget jag orkar med men jag saknar att kunna prata med en utomstående som kan se saker och ting från en annan synvinkel och inte är partisk. Aja......
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:27:21 följande:
    Min lillskit äter bara spagetti, köttbullar och potatismos, hamburgare och pizza. Typ inget annat. Jag lagar ju tre maträtter ibland bara för att alla ska få mat. Just ikväll orkade jag inte så det fick bli spagetti så att jag slapp göra mat till alla. Jag är inte den som tvingar barn till att äta det jag lagar till mig och maken. Är inte för att bråk alls när det kommer till barn utan vill dom inte äta så slipper dom.
    Jag brukar annars göra hamburgarköttet själv där jag mixar i en massa grönsaker och annat nyttig så jag lurar dom på så sätt sen brukar jag hacka grönsaker i småsmåbitar när jag gör pizza så dom inte ser det under all ost som är på så visst lurar jag dom.
    Köttbullar brukar jag också göra själv och oftast brukar jag ha sura plommon i mitten. Det tycker lillskit är jättegott. Sen brukar jag göra iransk Kofteh (Köttbullar) med linser/ris/kött/plommon. Det brukar jag krydda med timjan, citronpeppar, salt och chilipeppar och så brukar bägge två vilja att jag pressar citron på Koften. Det blir jättegott.
    Aha, jag som tänkte att du fått dina barn att äta allt. Min ena äter det mesta, den andra äter nästan ingenting alls, och idag har vi haft spaghetti och ostsås för hundrade gången typ. Det är inte roligt att laga mat längre.

Vad är det för plommon du har i? Det låter gott.    
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:21:07 följande:
    haha berätta
    Äh, jag är knäsvag och då menar jag riktig knäsvag för män i kostym. Jag dör när jag ser en man som ser snygg ut i kostym. Finns inget snyggare än män i kostym/skjorta och slips.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:29:19 följande:
    Den killen visste precis allt om mig och mitt liv. Att börja om från början är inget jag orkar med men jag saknar att kunna prata med en utomstående som kan se saker och ting från en annan synvinkel och inte är partisk. Aja......
    Jag trodde du bara var ute efter sexchattande, för det är ju tämligen enkelt att ordna.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:22:46 följande:
    Jag vill se. Nämner man bilder tycker jag att man är skyldig att posta dom i tråden också.

Ny regel. 
    Gå in i min bildgalleri om 5sekunder och gå under starka bilder om du vill.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:32:15 följande:
    Gå in i min bildgalleri om 5sekunder och gå under starka bilder om du vill.
    Väldigt snygga!

Vill du chatta? 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:31:26 följande:
    Jag trodde du bara var ute efter sexchattande, för det är ju tämligen enkelt att ordna.
    Nej, det var en bonus. Åh, saknar honom.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:35:02 följande:
    Väldigt snygga!

Vill du chatta? 
    Hehehehehehehe, om det ändå vore så lätt att skapa kontakt med tjejer IRL.

Puss.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:36:13 följande:
    Nej, det var en bonus. Åh, saknar honom.
    Det förstår jag. Men ibland får man inte ihop det bara. Vetskapen om att den andre finns där ute någonstans är inte så illa heller. Solig
Svar på tråden Trash-tråden