• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:30:20 följande:
    Aha, jag som tänkte att du fått dina barn att äta allt. Min ena äter det mesta, den andra äter nästan ingenting alls, och idag har vi haft spaghetti och ostsås för hundrade gången typ. Det är inte roligt att laga mat längre.

Vad är det för plommon du har i? Det låter gott.    
    Jadu, jag köper mina från blatteaffär i Kista. Gå in i en blatteaffär (Helst iranier) och fråga efter torkade plommon. Dom lägger du sen i en skål med vatten tills dom blir mjuka och stoppar in dom i köttbullen innan du steker/kokar den. Dom jag köper från affären är otrolig sura och det brukar barn tyca om annars kan du köra med vanliga svenska plommon innan dom blir röda/blåa alltså när dom fortfarande är omogna (Gröna). Det funkar också.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:38:27 följande:
    Det förstår jag. Men ibland får man inte ihop det bara. Vetskapen om att den andre finns där ute någonstans är inte så illa heller. Solig
    Mmmm, har ju hans mobilnr och mail. Ibland kliar det i fingrarna och då kan jag få för mig att vilja skicka sms men jag biter ihop. Aja....
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:36:11 följande:
    Ja alltså jag tycker det är en ren självklarhet att Rose och Och ska sexchatta...
    Kan du utveckla det här?
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-12 19:40:52 följande:
    God kväll!
    Hallå!

Allt väl?   
  • I Blackrose I

Jag måste gå och duka. Ha det gott guys. Kanske kommer in senare ikväll annars hörs vi imorgon.

Puss på er. Kyss

• och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:44:16 följande:
    Jag måste gå och duka. Ha det gott guys. Kanske kommer in senare ikväll annars hörs vi imorgon.

Puss på er. Kyss
    Hörs sen, och tack för plommontips! Kyss

• Yoyna

Skriver från telefonen så jag kan inte citera, ligger på sängen å försöker få lillkillen i rummet bredvid att somna. Nu sjunger han "Ja må han leva..."

Och: heej! Förkyld men annars helt ok tack. Du då?

• Yoyna

Städat idag jag med, rensat barnens rum. Skönt när det är klart!

Jag vill oxå ha nån att chatta lite halvprivat med!!! Men ren sexchatt är jag rätt dålig på, är bättre live! När jag chattar måste jag hela tiden vara ironisk eller skämta, nån tvångstanke kanske?

• Yoyna

Men nån som ringde mig å va lite sexig vore ju inte fel förstås...

Svar på tråden Trash-tråden